Morgen date bios!

scroll naar beneden voor het verhaal hoe het gegaan is!

Morgen ga ik met hem naar de bios!
en ik ben veel te zenuwachtig!
ik heb hem een week geleden otmoet toen ik met een vriend van hem meeging naar het strand, en diezelfde avond smste hij al of ik mee wildenaar de bios.
en nou gaan we morgen!
terwijl ik hem dus amper ken!
ben zo bang dat het stilvalt ofzo!
nog tips?

ik weet dat zoiets er al is, maar moest het gewoon kwijt, sorry!

in de bios valt het altijd stil of je moet willen praten onder de film. zou ervoor of erna nog iets samen gaan drinken ergens, dan kan je echt beetje praten, en als je erna wat gaat drinken kan je over de film praten, over hem, waar die op school zit, hobbys, blalbabla

oeeh spannend.
Als je film aan het kijken ben zeg je toch niet heel veel maar je kunt wel onder de film stiekem oogcontact zoeken of zijn hand aanraken…
En als jullie erheen gaan dat je bijvoorbeeld praat over koetjes en kafljes.
hij zou ook vast wel een beetje zenuwachtig zijn en meestal houden jongens wel het gesprek …

titel anagepast btw. zo istie duidelijker

Oh, wat romantisch! (:
Zoals ze hierboven al zeggen, ga van te voren ofzo iets drinken, dan kan je gezellig bijkletsen!

En blijf vooral jezelf.

ja inderdaad ga nog ergens wat drinken ik zou er kiezen voor erna als het stilvalt kan je nog over de film beginnen hoe je hem vond.

veel suc6 vandaag =]

hehehe, veel sucess vandaag he! :grinning:

je kan tijdens de film wel praten hoor ghehe, of popcorn gevecht houden. (is heel grappig)

heee!

het ging echt geweldig!
we stonden in de bios en toen draaide er helemaal geen leuke film,
toen stelde ik voor om gewoon maar door de stad te gaan lopen.
toen zijn we helemaal naar de haven gelopen, waar je over rotterdam uit kan kijken. en toen dreven er oppeens allemaal rozen vorobij!
we waren echt gewoon verbaasd!
zegt hij: best romantisch he?
en toen keken we elkaar heel lang aan en hebben we gezoend!
hij zei op de terug weg nog: ja, toen ik vanochtend in de trein zat dacht ik echt, wat ben ik aan het doen! ik ken dr niet! maar het viel heel erg mee en het voelt alsof ik je al heel lang ken!

ben echt happy! heb hem net gesmst dat ik t gezellig vond, maar hij heeft nog niets terug gestuurd, is dit raar? Nee toch? aaah word er gewoon onzeker van!
hij heeft inmiddels al gesmst dat hij het heel gezellig vond!

Haha! Dat klinkt toch goed allemaal! Niet te onzeker worden hoor, hij is ook niet 24/7 met z’n mobiel bezig dus het best nog even duren voor hij terugsms’t. Hoeft helemaal niets met jou te maken te hebben (naar jouw verhaal te horen ligt het inderdaad niet aan jou).
Succes :grinning: