morgen bruiloft wat moet ik aan!?

oke ik heb dus morgen voor het eerst in me leven een bruiloft.
van een iemand van mijn vriendje die ik eigenlijk helemaal niet ken. en ik heb dus geen idee wat ik aan moet. iets van een jurkje ofzo heb ik niet echt dus dat is al lastig…
iemand ideeen ?

kom je dan lekker optijd mee:P

is het buiten of binnen?

Ik vind toch eigenlijk wel meer dan normaal dat je netjes (in een jurkje dan of rok ofzo) gekleed naar een bruiloft gaat.

Spijkerbroek is zeker niet gepast.

nee een spijkerbroek was ik ook niet van plan. maar zou een spijkerrokje bijvoorbeeld wel kunnen met een wit shirtje ofzo?

ik heb echt geen idee waar het is ofzo, ik kreeg ook vorige week wel te horen dat ik mee moest XD en ik dacht dus dat je dan meestal iets wits aan moest ofzo, maar dat schijnt dus niet zo te zijn! hihi

nee…

Gewoon een leuk jurkje. niet spijkerrokjes dat vind ik not-done…

nee wit is alleen voor de bruid, geloof ik [:

een jurkje zou het leukst/mooist/meest gepast zijn, maar als je dat niet hebt… een spijkerrokje is ook niet echt gepast. Heeft je moeder niet een jurkje, of een sjieke rok, of zo’n pantalon? En dan een blouseje erboven?

oke echt heel slecht… maar ik heb dus geen jurkje :cold_sweat:

ik kan bijvoorbeeld wel een legging aan doen met een lange blouse erover
is dat dan misschien gepaster?

ik voel me echt zo stom dat ik geen idee heb wat ik naar een bruiloft aan moet :stuck_out_tongue:

ik weet niet of het gepast is enz
maar een lang shirt als jurkje?
met legging eronder ofzo?

Ook niet een nicht/vriendin/whatever?

Blijf je de hele dag? Of alleen 's avonds?

Hele dag: jurkje, kokerrok, rokje, des noods een blazer?

En alleen 's avonds: Blouse met donkere spijkerbroek oid.

ik kan wel een lang shirt aan doen, maar die is best donker.
zijn er normaal ook geen kleuren die wel/ niet mogen?

ja het is vanaf het eind van de middag, en aan het weer te merken zal het wel binnen zijn!

kan je morgen niet ff een jurkje kopen?

ik moet morgen naar school en dan gelijk door :stuck_out_tongue: ja echt ik ben er lekker optijd mee!
maar bedankt voor alle tips! ik ga nog even verder zoeken naar alles! nog meer tips zijn altijd welkom

ik heb dit jurkje, die wilde ikz aterdag naar een bruiloft aandoen maar het is denk ik te koud?

http://i49.tinypic.com/2gt22qw.jpg

oeh ik ook! ik doe een wit shirtje (mouwloos) met pailleten aan, en gewoon een blazer beetje licht taupe een nette spijkerbroek met lichte pumps. :grinning: lange leve de blazer dus, verder kan een mooie blouse natuurlijk ook goed! ( opties dus als je geen jurkje hebt )
… haha hopen dat je niet naar dezelfde bruiloft gaat x’]

@ above leuk jurkje! maar gewoon wat warmer maken met een mooi vestje of jasje ( leer jasje kan soms ook wel binnen ). En een wat dikkere panty/maillot achtig iets. Miss kan je er ook zelfs wel een broek onder… mja wel minder leuk.

hmm succes misschien iets uit je moeders kast?
een vriendins kast?

wit is iid alleen voor de bruid dus geen wit maa heeft geen vriendin van jou een leuk jurkje die ze morgen mee kan nemen naar school??

een lange blouse met legging kan wel! [:

heeft een vriendin dan geen jurkje die je na school ff snel meeneemt?