Morgen afspreken.

Hi girls,

Morgen komt een jongen die ik leuk vind naar mij toe om af te spreken, iemand een idee wat ik kan doen ?
Het is voor het eerst dat ik ga afspreken met een jongen dus tips zijn altijd welkom haha!

xxx

Film kijken
Honden uitlaten

Ijsje eten

Film kijken, ijsje eten, een stukje wandelen :slightly_smiling_face:

Cakejes bakken als hij dat leuk vind?
Of samen koken ofzo. (Geeen idee hoe oud je bent.)

Als het mooi weer is naar een strandje/parkje gaan?

Ijsje eten is inderdaad leuk met dit weer! En als jullie dus voor de eerste keer afspreken is een drankje drinken ook heel normaal hoor. Of thuis gewoon wat drinken en kletsen.
Ligt eraan wat je zelf prettig vindt om waar te zijn!
En verder gewoon jezelf blijven en je merkt vanzelf wel of de klik er is tussen jullie als de gesprekken leuk lopen:)

Ik ben benieuwd hoe het wordt, veel plezier!

^ Inderdaad samen gaan wandelen? Komt er vanzelf gesprekstof naar boven!

Inderdaad, lekker de buitenlucht in! Ik wens je veel plezier!

Ik ben trouwens 15 jaar, Dank jullie wel voor de ideeen.

Ik zal morgen laten weten hoe het is gegaan haha

Als er een kermis in de buurt is; ga daar samen heen! Heb ik afgelopen maandag ook gedaan met een jongen en het was erg gezellig!:slight_smile:

Helaas was het gister net de laatste dag kermis bij mij in het dorp anders had ik dat ook gedaan maar hij kon niet eerder.

En? :grinning:

Ik wou dat ik een afspraakje had met een leuke jongen. :hammer:

Maar hoe is het gegaan? :slightly_smiling_face:

Niet naar de bios. Iets waar je veel met elkaar kan praten.

Kunnen jullie mij ook helpen?

Ik heb net m’n crush afgesproken dat hij vanavond hier komt, ik ga morgen namelijk op vakantie en dan zien we elkaar een maand niet. We hebben nog geen relatie, maar al wel meerdere keren gezoend en iedereen weet het van ons. Maar wat moeten we vanavond doen? We moeten in ieder geval naar mijn kamer, want mijn ouders en tante zitten in de woonkamer.

Gewoon praten of een filmpje kijken?