Moppen

Heey,
ik ga dinsdag kamperen met een paar vrienden in de tuin van iemand. Maar er zijn eigenlijk 5 jongens en maar 2 meisjes, waaronder ik. Vorig jaar hebben de jongens dit ook al eens gedaan en nu mochten wij mee. Maar ik heb al 3 weken moeten aanhoren dat wij, de meisjes, heel hard gaan afzien. En dat pikken we niet! We zijn van plan om heel wat mopjes uit te halen met de jongens. Maar weten niet zo goed wat. Ideetjes?

Google?

Ik heb al veel gezocht maar er staan zo enkel dingen op om thuis te doen voor met je ouders en binnen zoals tandpasta op de deurklink enzo. Heel leuk enzo, maar daar heb je met kamperen niks aan.

Bedoel je grappen met ze uithalen?

Jep

jeukpoeder :wink: of zorg dat je een tentje hebt met ritsen aan twee kanten, dan kun je er aan de ene kant in, zeggen dat je gat slapen en je erachter verstoppen xD maar nee verder weet ik ook niet zoveel

Als ze douchen het warm water afzetten. Daar ben ik al het slachtoffer van geweest :’)

GEEN jeukpoeder, dat is zo gemeen en vuil.

Iets in hun slaapzakken stoppen ofzo? Wel iets wat je er weer uit kan halen, zonder dat ze er al te veel last van hebben. En inderdaad, geen jeukpoeder!

een hele berg tampons in hun tas stoppen, nee geen idee eigenlijk.

Misschien 's nachts wegsluipen, of je tent 's nachts ergens anders opzetten? Kun je meteen zien of ze bezorgd om jullie zijn :slightly_smiling_face:

ketchup op je maandverband doen en op hun kussen leggen, vragen ze: wat is dat ??
reageer jij terug, oh oeps vergeten weg te gooien

Geweldig! Die gaan we zeker doen!!!

Ik had net een videogesprek met dat ander meisje en ze zei dat het een super idee was.

Dat is waar, we willen nog vrienden blijven.

Mopjes uithalen :grinning_face_with_smiling_eyes:

ga naar zo’n fopwinkel, kom je vast wel dingen tegen.

tampons (wel de grootste) in water leggen en die in hun slaapzak stoppen.

Iets met Deo. :blush: oke, nee das gemeen.

^What the heck kun je met deo doen? In hun ogen spuiten?