Moordwijven:devil:

vERWIJDEREN!.

Ik vind het sowieso geen leuk verhaal, maar goed.

Pff, ik vind het nogal ongeloofwaardig, en “langdradig”. Er wordt te veel “geënd”. En dit, en dat, en dit , en dat.
Als iemand iets zegt in het begin van de zin, dan zou dat eigenlijk zo moeten staan:
" BLABLA ", zei WIEDANOOK. ← meededelende zin, GEEN punt dus, vergeet de komma niet (:
Je hebt ook redelijk veel spelfouten…

Veel succes =)

Ze kwam er makkelijk onderuit:O

Erhm…

• Je interpunctie is niet helemaal juist.
  • In dit kleine stukje is er al teveel gebeurd (hoe kan je spanning wekken als je zoveel laat gebeuren? - ze wordt wakker gebeld, ze moet naar haar baas, haar baas zegt dat zijn dochter verkracht is, ze gaat naar het huis, hij bedreigt haar, zij bedreigt hem en ze gaat naar school.)
  • Woorden verkeerd toegepast/verkeerd gespeld.

Het is allemaal wat vaagjes. Er wordt niet eens gericht op het feit ‘hoe ze naar haar baas toegaat’, etc.
Het is van; Ik lig in bed, ik sta voor mijn baas. Ik sta voor de moordenaar, ik ga naar school.

Ik vind het persoonlijk geen sterk verhaal. Je kan beter teveel schrijven dan te weinig en mogelijk ook haar gedachten wat minder ‘maarja, uhuuuh’ maken.

Edit:
“Tja, ik weet het ook niet, maar ga nu maar er naar toe” (wtfffff… het is toch niet dat zijn plant dood is gegaan, zijn dochter is VERKRACHT.)

Ik kom aan bij mijn baas, ik zal het even uitleggen. Ik werk hier voor geld, want hij heeft mij gedwongen(mijn baas dus).
(wij waren heus niet vergeten over wie het ging, aangezien het in de zin ervoor nog stond. Waarom zou hij je trouwens betalen, als je gedwongen voor hem werkt? Hij kan je toch ook dwingen en vervolgens niet betalen?)

ah, het verhaal is gewist.
Toen ik het net nog las vond ik dat droge deel van “Tja, dat weet ik niet”
zo ontzettend grappig XD