mooiste plek voor piercing?

In je kin!

clit :stuck_out_tongue:

Hoiho!
Ik heb precies hetzelfde als jij + een tragus piercing in m’n rechter oor. Ik heb in mn 1e gaatje meestal grote diamanten knopjes en in m’n 2e basic, kleinere knopjes en in mijn tragus een zilveren knopje met een steentje erin. En het ziet er helemaal niet vol uit.
Het ligt er heel erg aan wat voor grootte je in je oren stopt!
Ik zeg er wel even bij… die tragus piercing was echt een hel, het deed zo pijn en ik hoorde die naald door m’n kraakbeen heen gaan. Ik heb ook een navelpiercing en die zijn nu idd veel meer standaard dan dat ze eerst waren, die deed helemaal geen pijn.

Nouja ik hoop dat je er wat aan hebt xxxx

monroe of snakebite :slightly_smiling_face:

Off-center labret.

snakebites, lippiercings dus, monroe.

of stretch je oorgaatje, of neus, of lip.

Monroe

als je dun bent zou ik navel doen
& verder weet ik niet want ik weet niet hoe je eruit ziet

veel suc6 verder

Lippiercing, snakebite of eskimo-piercing <3

Inderdaad <3

Ik krijg zaterdag een septum,
en dat vind ik ook de mooiste piercing. (:

wat is een eskimo piercing nou weer 8D

Een verticale labret piercing.
Dus in plaats van een gewone lippiercing dat het eindje in je mond aan de achterkant van je lip zit, zit het eindje boven op je lip zeg maar.

Monroe, tragus en medusa (:

Godsie, ik ken tong-lip-neus-wenkbrauw en navelpiercings, maar daar houdt mn kennis ook wel op :stuck_out_tongue: Wat in hemelsnaam is een tragus, een medusa, een snakebite, een labretpiecing (laat staan een VERTICALE labretpiercing :stuck_out_tongue:)
… nouja, ik ben dus niet van de piercings :stuck_out_tongue:
Veel plezier met kiezen iig.

links of rechts boven je lip, navelpiercing .

Ik hou niet van piercings, het enige wat ik nog wel een beetje mooi vindt is een navelpiercing.

ik twijfel ook tussen een tragus en navel piercing,
heb oo k2 gaatjes in mn oor.
laat weten als je er uit bent.

Tragus!
Ik vind tragus echt supermooi, als je er maar wel echte piercings in doet en geen oorbellen met een slotje d’r achter :’).
Denk niet dat je oor ‘vol’ uit gaat zien, een meisje bij mij in de klas heeft dat ook en ik vind het zo gaaf (:
Tragus zetten doet overigens helemaal niet zo veel pijn -ook al zeggen mensen in dit topic van wel-
Het zetten zelf voel je helemaal niet, het schoonmaken daarna doet wel af en toe pijn.
Ik krijg zelf erg veel complimenten over m’n tragus!
Navelpiercing vind ik zo afgezaagd…

navel en tong, het enigste dat leuk is!

ik wil graag links onder mijn lip een piercing.
zo’n knopje.
maar ik wil niet dat als ik hem er uit haal over een paar jaar bijv.
dat ik dan zo’n stom stipje houd.