Mooiste kleur vespa

Ik ben bijna 16 en wil dan heel graag een scooter.
Nu wil ik waarschijnlijk een vespa, alleen ik weet niet nog welke kleur ik wil.
Wat vinden jullie de mooiste kleur?

wit (L)

[b][message=4348916,noline]Soliloquy schreef op 02 December 2009 @ 16:59[/message]:[/b] Die zijn gay.
Liever niet zulke domme reacties. Reageer gewoon normaal en kijk anders niet in dit topic als je de vespa niet leuk vind.

onzichtbaar

Oh sorry, ik dacht dat een forum was om te reageren op topics.
Mijn fout.

jaa, maar als je ziet dat de titel mooiste kleur vespa is, dan weet je dat je het erover gaat hebben, dus zeg dan of niks, of iets zinnigs, want dit slaat nergens op, dit is relzoeken…

Dat laatste is waar.

Ja je mag wel reageren, maar ik heb gewoon liever normale reacties enzo dus daarom zeg ik het even.

Ik zou géén vespa nemen, tenzij het je niet uitmaakt dat ongeveer alle meiden een vespa(-achtige) scooter hebben.
Alleen een échte oude vespa vind ik dan weer wel stoer, en dan wit met een bruin zadel.

:tipping_hand_man:

Ik woon hier een dorp waar niemand een vespa heeft dus dat ik geen probleem. Ik zit zelf aan zwart te denken, omdat ik een tweedehandse wil kopen en daar worden alleen maar zwarte vespa’s aangeboden bijna.
Is Zwart met bruin leren zadel ook mooi?

wit met bruin :slightly_smiling_face:

upje

Babyblauw vind ik mooi :slightly_smiling_face:

zwart / roze of wit :slightly_smiling_face:

Zwart vind ik het mooist en klassieks, tijdloos. En ik heb hem zelf ook, hehe.

Zwart of lichtblauw, maar de ALLERMOOISTE vind ik toch wel de witte met een lichtbruin kalfsleren zadel. En helemaal niet veel mensen hebben een Vespa, die dingen zijn hartstikke duur en de meeste mensen rijden op neppers…

Zwart of bruinig zou ik doen!

Ik zag laatst een donkergrijze met bruin leer zadel heeel mooi!

Ja echt heel veel mensen rijden geen vespa maar fakers.
Maar oke ik zou zwart nemen!