mooiste herinnering

je wilt niet weten hoe blij ik was, toen ik uit mn moeders baarmoeder gehaald werd (keizerkind)

goeie tijden…

^ Alsof je dat herinnert xD

Mijn leuke herinneringen zijn met mijn vriendinnen in de kindertijd. Dat was lachen :’)

-

ik denk mn allermooiste dat ik midden in het jaar door mocht stromen naar het hoogste team van mn dansschool terwijl ik een jaar te jong was

m’n mooiste herinneringen zijn die met mijn ex-beste vriendin,ik heb een grote ruzie veroorzaakt (die voortkwam vanuit haar gedrag) en heb gezegd dat ik haar niet meer wil zien. ik mis dr wel…

mijn mooiste herinnering is mijn eerste kus, echt zo’n warme zomeravond (2009). ik weet nog dat ik zon heel zwierig jurkje aan had en dat hij na die kus heel schattig keek (omdattie er nogal lang op moest wachten, hij is mn eerste vriendje en ik was een schijterd haha). we zijn nog steeds samen.

Mijn mooiste momenteel is denk ik toen ik op school te horen kreeg dat de tumor in m’n pa’s hoofd niet groeide. (Tijdens de wiskunde rep.) toen heb ik huilend m’n repetitie ingeleverd (ik zat wel apart die dag, omdat ik een telefoontje verwachtte, en ik huilde van blijdschap) want ik dacht; schijt aan die repetitie!

En ben naar m’n vriendin gerend en ben echt huilend in haar armen gerend; iedereen dacht; oh kut foute boel. Maar ik was natuurlijk helemaal blij… ^^’ Ik kon alleen maar bijna schreeuwen van: “JA HET GROEIT NIET!”
En toen kwam m’n mentrix langs, ik haar helemaal omhelzen van blijdschap :’)
Jaa… dat was heeel mooi <3

• voor die repetitie had ik een 6.4, haha -

Huh echt raar, ik wilde vandaag precies dezelfde topic openen! :S

Mijn mooiste herinnering is dat ik toen ik klein was met mijn vader een sneeuwballen gevecht hield, dat is me toch wel bijgebleven, het was heel gezellig.

En een paar maanden terug stapte ik de bus in en ging tegenover een jongen en zijn vader zitten. Tijdens de rit zat ik te bellen met mijn nicht, we hadden het over haar babyzoontje die die dag naar het ziekenhuis moest omdat hij heel ziek was. Toen we op het station waren stond de vader op en liep de bus uit. Die jongen stond ook op en lachte naar mij wat ik echt niet verwacht had, omdat de hele rit hij heel stil was. We zeiden doei tegen elkaar en hij glimlachte weer heel lief. Ik vond dat wel bijzonder omdat het helemaal uit het niets kwam.

Mijn mooie herinneringen komen nog…
(hoop ik…)

Wat ook een mooie herinnering was, was de relatie die ik vroeger als klein meisje had met mijn nichtjes. We speelden altijd samen en hadden de grootste lol. Nu is de band helemaal verscheurd…

Mijn mooiste herinnering… dat mijn ouders vroeger geen ruzie hadden en niet om alles boos werden op mij.

Dat ik hoorde dat m’n zus was bevallen, en de baby voor het eerst zag! Dat was echt geweldig.

Mijn 1e vakantie alleen met mijn beste vriend.
We gingen naar Egmond aan zee, ik woon daar misschien 20 minuten vandaan maar het voelde zo vrij…
De eerste avond dat we daar waren zijn we in onze kleren de zee ingelopen, alleen maar omdat het kon! xD
Daarna hebben we de rest van de nacht gepraat over van alles, toen heb ik hem echt goed leren kennen…

mijn eerste kus & de uren + nacht ervoor & de uren erna n.n

Dat ik voor het eerst alleen naar school liep en niet door m’n moeder gebracht werd. M’n moeder en ik waren (en zijn nog steeds) erg close. We zwaaiden echt tot ik niet meer te zien was, gelukkig staat die school een stukje verder lopen. Ik weet nog hoe lang ik zwaaide. (:

herinneringen uit mn kindertijd en m’n eerste zoen xd

Hmm… ik denk dat de mooiste nog moeten komen. Maar een hele leuk vind ik dat ik met vriendinnen op een festival was, en dat einde was zoooo ongelooooooofffuuuuhhhlijk vet. Zo’n gevoel, van die sfeer, had ik nog nooit gehad en het was gewoon super vet. Dat is echt een gevoel van vrijheid voor mij haha. En dat ik voor het eerst met mijn vriendinnen op vakantie ging, we zaten op het strand en het was echt zo van: wow, na 5 jaar zijn we nog steeds beste vriendinnen. Ik ben heel bij met ze haha.