mooiste herinnering

Ik vroeg me af wat jullie mooiste herinnering is.

Toen ik klein was gingen we altijd naar dezelfde plek op reis. Was een klein huisje in het midden van een bos, maar het was altijd behoorlijk zwoegen om daar te geraken (weg was steil etc.)
Mijn vader droeg me dan altijd op zijn schouders en ondertussen plukte ik braambessen (:

Leuk topic. Wat is de jouwe?

Euhm…ff nadenken hoor.
Ik denk toen ik een weekend naar München ging met mijn ouders en broertjes, het was de eerste keer dat ik zo ver weg ergens heen ging, en toen sneeuwde het heel hard, dat was echt mooi<3 Maar ook omdat dat de enige keer was dat een vakantie met mijn familie goed is gelopen. Ondanks dat we autopech hadden xD

ja daar heb ik ook last van, iemand vroeg het laatst aan mij en ik kon er zo niet een bedenken…

Dat ik altijd al een hond wilde ( en mijn zussen ook ) een bordercollie.
En dat ik toen een keertje thuis kwam van turnen dat er ineens een hond is de huiskamer zat.

Nog eentje.
De dag dat ik tante werd en mijn nichtje voor het eerst zag!

De eerste 7/8 jaren van mijn leven, toen woonden we in Duitsland, met een hoop Nederlanders, echt superleuk is dat. Ben nu net terug van vakantie daar in de buurt en ben gisteren even door m’n oude stadje geweest.

http://www.froutes.de/route_files/RO00000077/big/nw-gesamt.jpg

up

Dat zijn heel erg veel! Maar die nu zo snel boven komt is dat ik toen ik nog klein was met mijn broer en zus een eilandje had ontdekt op vakantie in Frankrijk, en dat we toen stenen kapot gingen gooien om te kijken of er bijvoorbeeld kristal in zat en we kleine hutjes gingen bouwen van takjes. =]

toen ik nog met mijn vader, moeder en zusje in één huis woonde. wat was het leven mooi en zorgeloos, ik was nog zo klein.
nu woont mijn vader in kreta en ik mis hem heel erg. als we bij hem zijn, een of twee keer per jaar vertelt hij nog elke avond een verhaaltje. dan voel ik me echt weer klein en zorgeloos.
ik mis hem.

toen mn ouders nog bij elkaar waren… en toen we nog gelukkig samen waren, en altijd gezellig samen dingen deden. helaas was k toen miss nog wel zo’n 7 jaar ofzo…

ennn dat k mn liefste heb leren kennen vind ik echt heel mooi.

dat mijn doofstomme tante over mijn wang wrijfde bij het afscheid (wat betekend: ik vind je lief).

alle mooie herinneringen met mn vader.

dat zijn er heel veel denk ik.
m’n eerste echte vakantie ‘alleen’ naar griekenland om vrijwilligerswerk te doen in een dierenhospital, ja dat is wel een van de leukste herrinneringen die ik heb.
en de zorgeloze tijden vroeger lekker kattenkwaad uithalen, de tijden met oma, de tijden met pap&mams samen, onze vakanties naar spanje etc. etc. etc.

Bij mijn oom op de trekker. En dat ik dan mocht sturen :slightly_smiling_face:

ik heb geen idee xD