Mooiste film ooit?

step up

titanic

pulp fiction

Titanic (ofcourse)

A walk to remember. Het verbaast me dat niemand anders het hier (tot nu toe) heeft geplaatst! Het is echt de mooiste film ooit! Deze film kannnn je niet missen! Het rare is, dat ik eigenlijk best geobsedeerd ben door de film.
Ik vind 'm zooooo ongelooflijk mooi dat ik 3 dezelfde dvd’s ervan heb gekocht xD/
en er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan moet denken! Weird!
en geloof me, ik ben een echte filmfreak :grimacing:

The Notebook & La Vita E Bella <333

even een raar vraagje tussendoor xD.
ik heb The Notebook hier ergens liggen en ik heb 'm laatst gekeken.
Iedereen zegt dat het een mooie film is enzo. Alleen ik snapte er geen ene moer van. Kan iemand me uitleggen wat er nou zo helemaal geweldig is aan 't verhaal? o.o

nou, het gaat over 2 mensen die ondanks dat ze het verboden word heel erg verliefd op elkaar zijn, totdat het meisje moet verhuizen.
en dan begint die jongen brieven te schrijven naar dat meisje.
als ze dan later ouder zijn heeft die mevrouw dementie en moet die man haar ‘haar’ liefdesverhaal voorlezen om haar weer te ontdekken dat ze nog steeds heel verliefd zijn samen.

de mooiste films vind ik;
titanic
The Notebook
Digging into China.
Eragon ( die draak op het laatst, ‘zucht’ )
The sisterhood of the travelling pants.
vooral jankfilms dus .

vraagje. waar gaat Amélie ofzo over?

nou… die vrouw uit the notebook is dement… en volgens de arts is dat blijvend…
die man, die de voorlezer is zeg maar… is eigenlijk de man van die vrouw die dement is, alleen weet die vrouw dat niet meer omdat ze dement is.

dan gaat die man haar voorlezen over allie en noah.
dat verhaal is eigenlijk het liefdesverhaal van de demente vrouw en die man die aan het voorlezen is want hun zijn alie en noah.

op het eind herrinnerd die vrouw dus, dat het hun verhaal is en dat zij allie is en hij noah. en dan gaan ze dansen en dan is ze zeg maar een beetje uit die dementie…s[/s]
als ze dan aan het dansen zijn, kotm de dementie weer teug en herrinnert ze niks meer… en dan moet die man ( noah) huilen… en dat is echt zielig…[a]
later krijgt noah een hartaanval, maar komt ie daar toch nog goed vanaf en dan kruipt ie bij die vrouw in bed die hem opeens wel herkent… ( dat stukje snap ik ook niet zo… maargoed… )

IK HOU VAN DIE FILM <333333
ik hoop dat je het zo een beetje snapt:P
dan moet je 'm gewoon nog een keer kijken… en dan net zo vaak totdat je 'm wel snapt… [a]

@ aniisaa

ik hou ook van die film (A) Only hopeeee <3333

Les Choristes, Schindler’s list, The notebook , Billy Elliot, A Walk to remember oohh nog veel meer

@ isaCARELESS en x_PiinkLadii = thanks! =)

En x_PiinkLadii: Hij is echt geweeeeeeeeeldig he? =D

Dr zijn zoveel leuke en mooie films, maar de mooiste vind ik toch de Titanic. Zó ontroerend.

ik ben verliefd op de film: the notebook
en uhmm… zo’n film over joodse mensen die dan in een kamp komen en die vader zegt tegen zijn zoontje dat het allemaal een spel is en dat die aan het eind volgens mij een jeep kan winne. ik ben verliefd op die film !

wat ik hier allemaal zie staan viel mij eigenlijk tegen. Maar goed. Mijn favorieten. Niet op volgorde. Toch wel een beetje.

Billy Elliot
Angela’s Ashes
The Kite Runner
Trade
Breakfast at Tiffany’s
Behind Enemy Lines
Blood Diamond
The Diving Bell and the Butterfly

ennnnn nog wel wat, maar goed. Btw, voor wie het boek De Vliegeraar heeft gelezen (van The Kite Runner) en dat zullen er wel niet veel zijn want lezen is ‘niet fashionable, niet cool, niet hip, blablabla’ maar dit was echt de eerste verfilming die net zo mooi was als het boek!

the kite runner is een geweldige film ! :open_mouth:
i love it

MOULIN ROUGE !!! Die’s zooooooooo moooi!

La vita è bella, die hebben wij op school moeten kijken, en om eerlijk te zijn; ik vind er niks aan.

@PurpleDreams: jaaa, oh, les choristes ook!

kan je vertellen waar die over gaat? iedereen vind 'm zo mooi…
alleen mij lijkt het een saaie film :O?

the color purple is BTW een hele mooie film! kijken!

La vita e bella was laatst op tv en ik heb het laatste stuk gezien, een half uur ofzo. Het leek me best een mooie film maar meestal zijn films mooier als je echt met de hoofdpersonen mee leeft, gewoon midden in de film zit en dat is wel moeilijk als je alleen het laatste stuk ziet. Maar ik wil 'm zeker nog een keer zien!