mooiere billen&borsten? bb

Heeej, i’ve a problem.
Opzich is de vorm van mijn billen wel mooi, maar als ik er naar kijk in de spiegel met een string aan zijn ze echt lelijk. Ze zijn helemaal niet stevig en de huid is ook helemaal niet mooi strak en ik heb heel erg groeistrepen en zelf een beetje sinaasappelhuid.
En bij mn borsten heb ik dat ook, nouja, alleen de groeistrepen eigenlijk, maar mn borsten hebben dan weer een hele rare vorm.

Weet iemand hoe ik dit allemaal een beetje kan corrigeren? want ik ben er namelijk super onzeker over.
xxxx

Ik heb ook groeistrepen, vind het zo lelijk…

Ik heb dat ook, volgensmij hebben (bijna) alle meiden dat. Je kan er ook weinig aan doen helaas.

‘Corrigeren’? Waarom? Hoe kom je erbij dat dat lelijk is? Het is gewoon natuurlijk. Geen reden om onzeker te zijn.

@Clarimonde;
Ja oke, maar volgens mij komt het ook omdat ik gewoon een paar kilo teveel aanggekomen ben in een te korte tijd, en het dus mn eigen schuldje is. :frowning_face:

Ik heb daar geen last van. Misschien je billen insmeren met Cocoa butter van Vaseline?
Die in zo’n doorzichtige bruine fles.

• zie onderstaande foto

Bij mij is het zelfs zo erg dat het net lijkt alsof ik in mijn huid gesneden heb…

http://i41.tinypic.com/5wbf4x.jpg

buikdans gaan volgen en veel shimmy doen:p is goed tegen cellulitis;)

Toen mn kleine zusje zag wat er dus onder mn onderbroek uitkwam vroeg ze of iemand me geslagen had. ;s

o my god, dat heb ik thuis. zal dat echt werken?

Jep =)

maar up

@hons
Ja bij mij ook mijn kleine nichtje: heeft *broertje* je zo hard geknepen? je hebt helemaal deuken. -.-
En striae komt ook op helaas… :frowning_face:

De huid hydrateren, bewegen helpt ook tegen een sinaasappel huid.
Je zou ook nog oefeningen kunnen doen om de kontspieren te trainen :stuck_out_tongue:

ik denk dat je het toch wel zal moeten accepteren, crèmes kunnen een beetje helpen, maar het zal wss niet helemaal weggaan. Dhet hoort gewoon bij je dusja. Niet iedereen heeft modellenbillen :stuck_out_tongue:.

Ik heb het ook! Maar ik ben tótaal niet dik. Dus daar ligt het niet aan?

Vervelend he. Heb het ook en ook al is mn kont wel strak. Gewoon in een korte tijd veel gegroeid. Heeft niks met dik zijn te maken ofzo.

Dat zou ik ook maar doen.