Mooiere benen krijgen

Hey meiden!
Omdat de zomer er weer aankomt wil ik graag mijn benen wat verbeteren. Ik heb zeker geen slechte benen en ik ben ook totaal niet dik, maar als ik mijn benen zie zou ik ze wel wat mooier en sexier willen maken.
Er zijn een paar dingen die ik wil veranderen:

-Ik heb witte benen, dat vind ik niet erg, maar ik heb veel rode stipjes en dat vind ik niet mooi. Ik heb een zonnebank maar ik bruin nooit! :frowning_face:
-Ik heb Keratosis Pilaris (rode bultjes) aan de achterkant van mijn bovenbenen! hier wil ik heel graag vanaf want ik vind het niet mooi
-Mijn benen zien er droog uit, zelfs nog als ik bodybutter heb gesmeerd
-Mijn benen zijn slap, met name mijn kuiten en knieën. Zal een crosstrainer helpen en hoe vaak en hoe lang moet ik dat dan doen?
-Door aanleg heb ik overal op mijn benen rode en blauwe aders (zichtbaar), vooral aan de zijkant.

Hoe kan ik mooiere en meer sexy benen bereiken? :frowning_face: Sorry als er veel vragen in staan maar ik probeer al lang dit beter te maken maar elke keer schaam ik me weer in de zomer :frowning_face:

Ik zou gewoon cardio gaan doen en gaan zonnen. Aan die keratosis pilaris kan je toch niets doen en aan de zichtbare aders ook niet.

En misschien kan je betere bodybutter gebruiken, ééntje zonder paraffine, dus bijvoorbeeld één van The Body Shop of Rituals of zo. Een iets duurdere in ieder geval vaak.

Beenspieren gaan trainen. Rode stipjes kan je krijgen door scheren of misschien allergisch ergens voor zijn. Inderdaad bodybutter zonder paraffine gebruiken. Die van inecto is fijn en dat trekt goed in zonder zo’n vieze glimlaag achter te laten.

Crosstrainer kan ook, in ieder geval iets waarbij je je benen flink traint.

Maar als je rossig bent moet je niets doen aan de witheid van je benen, ik vind persoonlijk roodharigen juist mooi om hun huidskleur en haar :’)

Dat KP kan je (eventueel) wegkrijgen met oil pulling/oil swishing!
http://www.beautygloss.nl…ng-mond-spoelen-met-olie/

Dat wil ik ook!!
Ik heb ook veel vlekjes op m’n benen, ze zijn slap en worden maar heel langzaam bruin.
Maar ik doe er ook niet zoveel moeite voor. Deze zomer wil ik er toch wat meer werk van gaan maken, al ben ik daar nu al een beetje laat mee, haha.
Mijn plan is om veel te gaan fietsen en spinnen, en elke 1 of 2 weken een kwartiertje onder de zonnebank te gaan.

Dat de zonnebank niet zichtbaar werkt is niet erg, want het is alleen maar goed als je benen een beetje gewend zijn voor je straks echt de zon in gaat. Dan bruinen ze waarschijnlijk ook sneller in de zomer, is alleen maar fijn. Maar gebruik de zonnebank niet te vaak en te lang!!

Wow, interessant dit!

Ik gebruik black african soap tegen mijn keratosis pilaris (op bovenarmen)
Het gaat niet 100% weg maar is een stuk verbeterd (:

Voor het bruinen kan je een bruiningslotion gebruiken en ipv bodybutter, een hydraterende lotion. Bodybutter is erg dik en een erg droge huid kan dat misschien niet zo goed ‘opnemen’. En idd crosstrainer (sowieso goed!) en beenspieroefeningen doen.
En niet te onzeker zijn over je benen joh :slightly_smiling_face: Ik ken je gevoel wel, mijn benen zijn ook geen beauties, maar op een gegeven moment denk ik gewoon van ‘‘who cares, get over it’’ en maak ik me er geen zorgen meer over.

Klinkt goed, misschien ga ik dat ook eens proberen! Waar heb je het gekocht?

Om je benen steviger te maken: Ga skeeleren. Krijg je ook nog een mooi kontje van. :wink:
Serieus, sinds ik ben gaan skeeleren (en schaatsen dan) heb ik echt super mooie stevige benen. Je bovenbenen worden wel wat dikker dan ie van de gemiddelde meiden als je het vaak doet, maar dit vind ik persoonlijk wel mooi.

Met wat je iig gaat doen: Succes! :slightly_smiling_face:

-Door aanleg heb ik overal op mijn benen rode en blauwe aders (zichtbaar), vooral aan de zijkant.

Dat is striae, heb ik ook. Ik smeer er nu sinds kort iedere avond body lotion met een klein beetje zelfbruiner op. Ik denk dat dat wel gaat helpen.

Wat kracht oefeningen doen.
En misschien helpt scrubben ook wel goed?

Werkt een bruiningscrème misschien beter dan de zon?
Dat kun je misschien proberen.

fitniss, skeeleren, schaatsen,
& misschien mee in zout water? ;p

Ik heb het van mijn zus op mn verjaardag gekregen dus ik weet niet van welke site… Indewatten verkoopt het sowieso (:

Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een stukje ga skeeleren.

Ik heb van die witte benen met van die blauwe ‘wolkjes’ op mijn benen. En dat vind ik niet zo mooi ;s

nja aan dat witte enzo kan je niet veel doen, behalve bruinen in de zon / zonnebank etc. maar als je sterkere/gespierdere benen loopt moet je gwn is van die oefeningen doen, sportschool, hardlopen of hele dagen op hakken lopen ^^