mooier

ik vind mezelf echt heel erg lelijk, ik weet niet gewoon niet mooi. ik weet het, innerlijke schoonheid… ik vroeg me af of jullie tips hebben om er wat mooier, leuker en frisser uit te zien. hier heb ik een foto:

http://i56.tinypic.com/289ha55.jpg

ik draag nu bijna elke dag wel wat make up. mascara en concealer. maar ik blijf mezelf niet mooi vinden.
tips?

ondertussen heb ik nog een vraagje.
weten jullie iets leuks voor mn haar? (om te knippen) verven wil en mag ik niet

sorry voor de grote

Ik vind het mooie juist dat je er lekker naturel uitziet.
Maar als je zelf vindt van niet, misschien je haar los? Ik weet niet hoe je het normaal hebt…

nog een foto met los haar:

http://i52.tinypic.com/1085ul2.jpg

Misschien eens een ander kapsel of nieuwe kleren of andere make-up?
Als je je niet goed voelt bij je uiterlijk dan moet je jezelf opsluiten in de badkamer en geef jezelf een metamorfose, probeer make-up uit die je goedstaat etc.

Eigenlijk vind ik jou nog best knap! Weetje dat het bij je uiterlijk niet alleen erom gaat dat je knap bent,maar ook om wat je Uitstraalt! Dus als jij uitstraalt dat je jezelf niet knap vind, zulleen andere dit merken. Als je uitstraalt dat je tevreden bent met jezelf zal je er al gelijk een stuk vrolijker uitzien! Waardoor Je ook knapper wordt!|vat dit niet op dat je niet knap bent, want dat ben je wel;psnap je?(aA)

ik heb een allergie voor make up en zit soms ook onder de eczeem. het is dus heel duur, dus wat lastig om ander make up uit te proberen

haha ja ik snap het, dankjee

ik vind jou best wel knap!
heel vrolijke uitstraling

ik heb nu trouwens geen beugel meer :grinning:

ah je moet niet onzeker zijn! (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) ik vind je een knap meisje hoor, vooral de tweede foto! :slightly_smiling_face:

Ik vind jou knapper dan zulke, opgemaakte barbiepoppen, om het zo maar even te benoemen. Je lijkt op een oude vriendin van me. :slightly_smiling_face:

Lieve schat, ik zal niet zeggen dat je er fantastisch uit ziet, maar er is toch niks mis met jouw uiterlijk? Ik vind dat je er heel doorsnee uit ziet hoor, niet heel knap maar ook echt absoluut niet lelijk. Gewoon als het overgrote deel van de bevolking dus. Helaas zijn er maar weinig mensen die echt mooi zijn. Op de tweede foto vind ik je zelfs trouwens erg leuk uit zien. Je moet echt niet zo negatief over jezelf denken, ik ken 100 mensen die er minder goed uitzien dan jij. Ik denk dat je beter aan je zelfbeeld kan werken dan aan je uiterlijk…

oh en trouwens ik heb ook eczeem, op dit moment niet op mn gezicht, wel gehad. is heel vervelend ja! als je foundation wil gebruiken, zal ik gewoon een goed merk zoeken waar in ieder geval geen parfum in zit. maar vooral niet gebruiken als je het niet nodig hebt haha:)

ik vind jou ook knap! maar als je echt iets anders wilt, zou ik je haar donkerbruin verven, staat je vast heel mooi!

bedankt voor jullie leuke reacties!

Die foto met los haar is echt heel leuk joh !
Je zou kunnen proberen meer verschillende dingen doen met je haar en je gezicht wat meer laten ‘spreken’ door oogschaduw, eyeliner en oogpotlood.
Iig je ogen mooi uit laten komen.
Ik weet niet of je het hebt gedaan, maar op de 2e foto lijkt het alsof je je wenkbrauwen bij hebt getekend omdat ze er op je eerst foto lichter uit zien.
Ik vind dat dat echt wat toevoegt aan je gezicht, je ziet er gelijk wat meer aanwezig uit om het zo maar te zeggen, het valt op een mooie manier op.
Als je dat dus niet doet, zou je ook dat kunnen proberen.
Iets van een rode lippenstift wordt je denk is denk ik wat too much.
Je zou gewoon in de etos kunnen vragen welke kleuren je het beste zouden staan, dat kan je eigenlijk met alle make-up doen.

Wow, jij ziet er echt leuk uit. Een leuke uitstraling enzo. Ik zou je als ik jou was geen zorgen maken je uiterlijk. Je bent echt n leuk meisje!

Jah die 2e foto is echt heel leuk! die eerste ook!
Maar misschien meot je eens langs een kapper gaan en vragen wat voor kapsel hun je aanraden! dat heb ik ook vorig jaar gedaan en nu zie k er een stuk frisser enzo uit{vind k zelf!}
Maar ik vind jou echt totaaaaaal niet lelijk hoar!(l)

Nee joh, jij bent totaal niet lelijk!
Ik snap echt niet waarom je dat vind hoor, serieus.