mooier door make-up

Weet niet of het hier hoort, haha x’d

Maar eerst zeiden jongens altijd dat ik tyfuslelijk was,
maar de laatste tijd draag ik alleen concealer, foundation, oogpotlood en mascara,
en opeens ben ik gewild :'x
En heel raar geeft het me zo’n onderbuiks gevoel van jippie, weet je,
ik kan het moeilijk uitleggen maar gewoon dat je wél iets kan betekenen.

Sorry moest het ff kwijt x’d
x’Emily

Je voelt je vast zekerder van jezelf door de laag make-up.
En als jongens je nu leuker en knapper vinden, houden ze zowel zichzelf als jou voor de gek.
En de meeste jongens vallen op pure schoonheid.
Mijn vriendje vindt me leuker zonder een laag creme. Alleen wat mascara gaat ie op zn knieen.
Maar, voel je gewild.

Best wel raar dat jongens alleen naar je uiterlijk kijken, volgens mij is innerlijk toch belangrijker?

Zou je niet juist een ‘jeeej gevoel’ krijgen wanneer jongens je leuk vinden om wie je echt bent, en niet enkel om je make up?

Anyways, aangezien hier geen vraag instaat en je zelf al zegt dat je het alleen even kwijt wil kun je naar het ‘Lucht hier je hart topic’ off ‘Wat wil je nu echt even kwijt’ (:

[size=2]Ze vinden je nu mooi omdat je makeup draagt en zelfverzekerder bent.

Ja, helaas de harde realiteit. Maar toch moet ik toegeven: Als mijn vriend heel lelijk was, was het mijn vriend niet…

topic titel moet duidelijk zijn.

mijn persoonlijk mening is dat make-up je niet mooier maakt, maar zodra je zelf verzekerd van binnen word ga je op de zelfde manier, maar dan echter complimentjes krijgen.

Ik was bezig een betoog te schrijven maar eigenlijk staat alles wat ik wou zeggen al in dit topic. Dus ik ben het volledig met mijn voorgangers eens.