Mooie Wimpers.

[i]( Heb niet echt topic kunnen vinden waar ik antwoord op mn vraag zal krijgen.)

Maar Goddamn, ik wil hele mooie wimpers. Maar wat ik ook doe, mn wimpers gaan dan weer heel snel in hun normale stand. Je ziet er dan ook niet zoveel van.

Mijn routine;

• Maybelline Volum’ express mascara ( boven en onder, en veel laagjes )
  • Wimperkruller gebruiken voor om mn wimpers langer te krijgen.
  • Maybelline Lash Stiletto mascara ( wederom boven en onder, voor het langer maken van de wimpers… )
  • Dan wéér wimperkruller…
  • Dan paar laagjes van beide mascara

( Ja, ik doe er veel op, i know )

Maar weet iemand wat ik nog meer kan doen.
Heb is gehoord dat je je wimperkruller moet verwarmen. maar hoe? Der zit een rubbertje bij en die kan je toch niet verwarmen?[/i]

NOOIT maar dan ook NOOIT je wimpers krullen als je er net mascara heb opgesmeerd! dan breken ze af en houd je helemaal geen wimpers over. ik heb ook hele korte wimpertjes. mijn routine is simpel. krullen, telescopic, false lash effect van loreal.

en die stiletto is flut.

mijn vriendin heeft ook die stiletto, en ik vind het echt heel goed!!!
alleen ik zou hem niet zo snel kopen omdta hij niet dierproefvrij is enzoo, en BTW, als ik mijn wimpers krul(zelden) dan doe ik dat ook gewoon over mascara…

Xxxx

ik vind de roze met groene mascara van ik dacht maybeline heel erg goed!
en ik doe eerst mn wimpers krullen en dan pas mascara… en misschien helpt het om minder mascara op te doen? want je smeert er best veel op en vanaf de haarwortel aanbrengen

Ik vind die juist kut :stuck_out_tongue:

Minder mascara opdoen. Hoe meer je opdoet, hoe zwaarder ze worden, hoe eerder ze gaan hangen. Gewoon 1 of desnoods 2 soorten mascara, 1 of 2 laagjes. En inderdaad vóór je mascara wimpers krullen, is veel beter.

idd, en misschien eerst je kruller verwarmen met een Föhn ?

[i]Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar ik was effe eten dus moest ik even tafel dekken enzo.

Maar heel erg bedankt voor de tips. Ik zal ze zeker uitproberen :slightly_smiling_face:

Dus ik moet dus eerst;

1 = wimperkruller verwarmen
2= krullen
3= eerste mascara aanbrengen
4 = tweede mascara aanbrengen

Goede routine of niet?

Edit; maar als ik 1 of 2 laagjes doe, zie je der niets van -.-’ [/i]

ik gebruik masterpiece mastcara van maxfactor
en die is echt heel heel heel goed
gewoon een paar keer heen en weer en je hebt geweldige wimpers

vind ik dan

[i]Nouja :$, ik heb slechte ervaring met Maxfactor, dus ben ik maar overgestapt op Maybelline.

Ik kreeg van Maxfactor alleen maar uitslag rondom mijn ogen. Dus dat is geen succes geworden.[/i]

Je moet zoals al eerder gezegd is nooooit je wimperkruller na je mascara gebruiken.
mijn routine;

1. wimperkruller heel hard knijpen, dan staan ze recht overeind.
  2. primer (dat witte verzorgende mascara)
  3. L’Oreal telescopic explosion (dat bolletje, kan je overal goed bij)
  4. L’Oreal telescopic clean definition
  5. Bourjois liner effect
    (6. soms gebruik ik daaroverheen nog de andere helft van de primer, weetjewel zo’n ene kant wit andere kant zwart, en dan die zwarte. Hij is van Clinique.)
    en ik slaap meestal met mn mascara op, kweet het is slecht maar ik krijg er mooie wimpers door!
  1. je wimpers niet krullen na het opdoen van mascara.

2. 1 of 2 laagjes is echt voldoende. geen wonder dat het binne kortste keren weer staat als anders. het is echt veelste zwaar

precies

Oke oke ^^,
Het is duidelijk.
Ik luister naar jullie.

He, gelukkig (y) Misschien moet je er even aan wennen dat je minder mascara op hebt, maar het blijft wel beter zitten dan :]

-

Ik zal het morgen is proberen ;o.
Want ik wil echt van die vet lange wimpers ( niet heel lang, maar dát je echt hebt van; woow, zo zwart en zo mooi o.o )

mijn wimpers gaan dan alsnog heel snel terug in de normale stand.
dus dat helpt ookniet.

Vind je van die dikke wimpers mooi? Het wordt dan, vind ik, zo onnatuurlijk. Als je gewoon 2 of 3 laagjes doet, zie je het echt wel hoor. Maar omdat je het gewent bent om een dikke laag te doen, vind je je wimpers ‘te dun’. :stuck_out_tongue:
Maar succes! :grinning:

Oja! Als je een keer het huis niet uit hoeft… doe dan geen mascara op! Als je geen mascara draagt worden je wimpers ook langer, dat heb ik tenminste. Dan heb ik altijd van die woosh-woosh wimpers. :’)

heb ik ook, ik heb van die recht vooruitstaande wimpers of zo haha
eerst doe ik de wimperkruller warm maken dan een minuut m’n wimpers krullen dan the colossal van maybeline, en dan zo’n oranje van essence.