Mooie Taille..

Heey iedereen!

Ik ben best wel dun maar ik ben nogal breed…
Ik wil dus een mooie taille zo’n zandlopervorm,Ik heb al veel dingen
geprobeerd maar 't werkt gewoon niet.
Dus ik wou vragen of jullie misschien nog tips hebben die wel werken…:slightly_smiling_face:

Ik ben best wel dun maar ik ben nogal breed…:face_with_raised_eyebrow:?

@Mysty: dat kan tog. Dik/dun ben je qua vet. Breed/smal is qua bouw…

Enne ik weet niet ik denk dat het je bouw is als je best dun bent… Ik zou niet weten of daar iets aan te doen is.

O , op z’n manier, sorry

Een goede oefening is op een stoel zitten , onder lichaam stil houden en alleen je boven lichaam naar links en naar rechts draaien.

ik heb bij de slegte zo’n boekje van matt roberts gekocht (bij de bol heb je ze ook maar daar zijn ze dertien euro die van mij was maar drie euro) en daar staan allemaal oefeningen in, voor een dunne taille

http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html

het ligt gewoon aan je bouw, sommige mensen hebben een taille, sommige mensen niet, vaak niks aan te doen

Dat is wel waar, als er geen vet rond je taille zit tenminste (wss niet omdat je zegt dat je dun bent :wink:)
Je kunt met tailleriemen enzo wel meer een taille creëren. Daar hebben ze het ook wel vaak over bij die modeprogramma’s.

volgens mij helpt het ook om je buikspieren te trainen, dat is dan een soort natuurlijk korset zegmaar xD
maar idd, als het je bouw niet is zal je het nooit voor elkaar krijgen om heel veel tialle te creëren…

hoelahoepen ^^

salsadansen?

nou jaa, in ieder geval van die dansjes doen met heupbewegingen enzo, is sowieso goed voor je buikspieren en miss. krijg je er een mooiere taille van?

Dat doet Beyoncé altijd x’)

Hangt er vanaf hoe goed je buikspieren zijn en hoeveel vet je rond je taille hebt.
Ik krijg namelijk minder taille naarmate mijn buikspieren beter worden (ik maak vrij makkelijk zichtbare spieren aan) Maar in de meeste gevallen zal betere (schuine) buikspieren wel helpen.

geen ervaring, dus upje voor youu!

@xfallinginlove
ik ook :grinning:

Doe zoals Cathie Jung draag dag en nacht een corset :grinning_face_with_smiling_eyes:
Typ bij google voor het resultaat bij haar.

Nee, ik doe ook die oefeningen die faerie gezegt heeft

oud.

een taille is erfelijk, denk ik. Maar je kan natuurlijk oefeningen proberen.

Is ook erfelijk, mijn moeder had 55 en mijn oma zelfs 50 :astonished: ik heb 58. Oefeningen lukt ook wel denk ik, maar aan je bouw kan je niks veranderen…

corset?