Mooie soundtracks van films

Hey!
Het zou kunnen dat er meerdere topics met dit onderwerp zijn, maar ik heb echt iets specifieks nodig.
Ik heb namelijk in juni een dansoptreden en het thema is ‘Filmmuziek’
Nu hebben we met de dansstijl modern nog steeds geen nummer.
We begonnen met River flows in you van Twilight, maar die werd afgepakt door een andere groep. Daarna hadden we Skyfall als in James Bond, maar die werden we na 3 keer luisteren wel zat :’)
Dus ik zou heel graag ideeën willen over een liedje uit een film waarmee je op modern kan dansen!!
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Only hope - A walk to remember
The Battle - Narnia
He’s a pirate - Pirates of the carribean
Hans Zimmer heeft hele mooie muziek.

Ik heb geen idee of dit geschikt is voor modern dansen, want ik heb er totaal geen verstand van. Maar dit vind ik erg mooie muziek.

Ik vind de muziek van Cloud Atlas heel mooi (esp. Travel to Edinburgh). Je zou ook iets van Harry Potter kunnen nemen. Dat herkent iedereen meteen en is ook mooi.
Ehhh verder weet ik het niet precies. High School Musical? Dat zou je wel heel leuk over the top kunnen doen en is ook bij iedereen bekend.

Vooral van Cloud Atlas ben ik trouwens niet zeker of het helemaal is wat je zoekt.

?

Ik heb je genote!

La valse d’amelie (:
Of forrest Gump soundtrack

Dat is een goede tip, ja. :slight_smile:

Time - Hans Zimmer, uit Inception.

Hello Zepp - Charlie Clouser, uit Saw.

Davy Jones theme song - Hans Zimmer, uit Pirates of the Caribbean.

Angela Undress - Thomas Newman, uit American Beauty.

Oehh echt super bedankt! Ik heb genoeg om uit te kiezen, hoop dat het ook in de smaak valt bij de anderen :slightly_smiling_face:

Graag gedaan. :slight_smile: