Mooie Romantic Comedies?

Hi,

Ik ben op zoek naar leuke romantische films, de zogenaamde ‘chick flicks’, hebben jullie goeie aanraders?

En zeg nu niet “zoekfunctie”, want ik heb die al gebruikt, en de meeste films die daar worden geplaatst zijn van het genre à la ‘Mean Girls’, ‘Twilight’, of ‘Wild Child’ en dat zoek ik dus niet.

Ik zoek dus films zoals ‘The Proposal’,‘Leap Year’, ‘Tristan & Isolde’, etc. Dus meer van die volwassen romantische komedies of romantische drama’s.

Thanks. (:

PS. I love you.

Seredipity.

The notebook.

The Notebook

klik

Dear John!

Ik snap echt niet wat iedereen zo geweldig vindt aan The Notebook. :'3
Ik heb hem samen met vriendinnen gekeken en niemand vond er ook maar een zak aan. Al die cliché’s, bah.

OT: P.S. I Love You vond ik zo schattig.

Ik vond The Notebook ook niets, zo standaard en voorspellend.

Maar ontopic: Notting hill vond ik mooi

K vond het begin van the notebook leuk, maar toen dat gedoe in t bejaardenhuis begon vond ik t idd veel te amerikaans en cliché…

Ik vind idd notting hill leuk, love actually gewoon erg grappig :slightly_smiling_face: en voor romantische komedie fans die eens iets anders willen: hors de prix, is een franse film maar laat je er niet door afschrikken want hij is écht superleuk! K heb m echt al heel vaak gekeken en hij blijft gewoon leuk :slightly_smiling_face:

The Holiday, geweldig, en Shopaholic, leuk, Alles is liefde (a), Bride wars, made of honour, the lake house

deze films heb je waarschijnlijk al 100 keer gezien, maar ik vind ze leuk.

Ik vindt The notebook leuker dan A walk to remember
ik vindt die film echt 3x niks… bah

Ik vind zelf ‘The magic of ordinary days’ met Kerri Russel en Skeet Ulrich heel mooi:)
En Ever After misschien.

Haha, ik heb precíes het tegenovergestelde. PS I Love You vind iedereen geweldig, en ik geen zak aan. En The Notebook vind ik supermooi <3

How to lose a guy in 10 days!

You’ve got mail.
Dear John
Letters to Juliet (die is echt leuk)

dat kan je dus geen chickflicks meer noemen, je zegt het zelf al, de volwassenere films.

notting hill
pretty woman
you’ve got mail
sleepless in seattle
failure to launch
the holiday
en ga zo maar door…