Mooie ogen krijgen met alleen een beetje mascara.

Hallooo,
Gisteren had ik een fotoshoot en had ik super mooie ogen, met eyeliner en mascara.
Maar mijn moeder vind dus dat ik niet met zulke zwarte ogen rond mag lopen.
Nu wil ik dus mooie ogen krijgen met alleen wat mascara maar het lukt me niet?
Ik heb een bril waardoor het er ook nog raar uit gaat zien.
Hebben jullie misschien wat tips om mascara mooi aan te brengen zonder eyeliner enzo erbij te gebruiken?
xo

Heb je lange wimpers?
Dan kan je namelijk van mabeline (in duitsland halen dan is het goedkoper) die smokey eye mascara halen , het is daar 6 euro , maar het doet zoveel !
Het lijkt meteen alsof je smokey eyes hebt , maar dan op een vriendelijke manier.
Of doe wat meer laagjes van verschillende macara doeikookaltijdkuche

Good luck !

ja ik heb hele lange wimpers, maar dat is zo irritant omdat ik bril heb, ik kan dan niet knipperen of mn wimpers zitten tegen het glas en er zitten weer zwarte vegen op mn glas.
Maar bedankt, ik ga morgen toevallig winkelen en zal dan wel eventjes kijken (:
x.

Omg zo iets heb ik ook. Make staat mij niet dus dan doe ik 't maar niet. Ik heb lange wimpers en bril. Mensen denken al dat ik mascra heb maar nee. Hebben jullie ook tips voor me want ik wil ook gwn make up :frowning_face:

ja dat had ik gister dus met wimperkrullen enzo maar dat vond mijn moeder te zwart voor mn leeftijd lol.
ik heb wel echt alle soorten mascara en eyeliner, wimperkrullers en alles die je maar kan bedenken aangezien ik vier oudere zussen heb haha.

Bij mij staat makeup niet omdat ik een bril heb en dat vergoot mijn ogen uit zodat het lijkt of mijn mascara een grote zooi is en mn ogen veel groter lijken, en mn ene oog groter dan mn andere omdat mn ene glas + is en mn andere - :frowning_face: ik loop nu wel vaker zonder bril met mascara maar daar krijg je zon hoofdpijn van haha. doe anders je bril af als je wat mascara en misschien oogpotlood draagt?

misschien kan je je wimpers krullen met een wimperkruller, zodat ze mooi gekruld zijn. Als je dan daarna een paar laagjes met mascara opdoet (niet te dik dan krijg je van die spinnenogen), dan is alleen mascara harstikke mooi!

die mascara is echt the worst ever. Mijn wimpers worden er rechte lijnen van zonder krul verschrikkelijke mascara.

Weet niet of die al in nederland te koop is maar in amerika wel, de mega plush van maybeline, daarvoor wel even je wimpers krullen en het is super mooi.
Trouwens waarom overweeg je geen lenzen als je je er aan irriteert dat je wimpers tegen je glas aan komen.

Wimperkruller zorgt niet vior een kleur, maar dan zitten je wimpers niet tegen het glas.

Kan je geen lenzen nemen?

je meent het. :’)

Nee ik mag pas lenzen als ik 15 ben. :frowning_face:
en geen bril staat me ook niet echt, maar dat is denk ik omdat ik het niet gewend ben haha.

even over die megaplush mascara, wat voor wimper heb jij voor jezelf? lange en gekruld of juist recht en kort?

ik vind het met eyeliner gewoon veel mooier staan,
alleen mascara word echt heeel raar uitvergroot,
en met lijntje erbij is dat niet heel erg.

Misschien moet je eens een bruine mascara proberen, dat is minder ‘hard’ ogend. De wimperkruller zorgt ervoor dat je wimpers omhoog krullen en dus niet vooruit tegen het glas van je bril steken. Goedkoop te halen bij de Hema bijvoorbeeld. Eerst voorzichtig krullen, dan een laagje mascara aanbrengen.

Ja, ik heb net even gedaan met wimperkruller en het zit nu best mooi maar heb nu al weer een probleem, op mn ene oog zit de mascara heel goed op mn onderwimpers zegmaar, echt geen idee hoe ik dat gedaan heb maar bij mn andere oog lukt dat dus niet, mn onderwimpers zijn heel lang en als ik daar met het borsteltje overheen ga dan gaan ze omlaag tegen mn huid plakken. hoe kan je dat goed doen?

Haha, heel simpel, ik doe mijn onderste wimpers nooit!

(maar mijn wimpers zijn ook wel vrij donker van zichzelf dus je ziet geen kleurverschil… als je heel blond bent is dat misschien geen optie)

Als wimpers bij mij aan elkaar plakken gebruik ik meestal een punaise om ze uit elkaar te halen. Of iets anders scherps om ze mooi uit elkaar te halen, maar je moet dan wel HEEL GOED oppassen. Je moet geen onverwachte bewegingen maken anders steek je in je oog en dat is geen pretje, dus ik raad dit niet aan iedereen aan!

ik ga het meteen proberen, al lijkt het me niet zo slim.
maakte net al een onverwachte beweging met mascaraborsteltje, recht in mn oog!