Mooie loafers, kleding boeken en dvd's!

Hoi!

-Ik ruil niet sorry!

• Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van TNT.
  • Ik sta in het betrouwbare verkoperstopic
  • Ik maak geen aanfoto’s
  • Bieden is exclusief verzendkosten

Update!
Nieuwe Aldo loafers. Helaas toch een maatje te klein. Ik heb ze alleen gepast in de winkel. Ik heb ze gekocht in amerika en waren omgerekend rond de 50 euro. Bieden vanaf 10 euro exclusief 6.75 aan verzendkosten! Maat 40!

h&m trend animal shirt in het geel. Het shirt is toch niet mijn ding waardoor het ongedragen is. De maat is 38.

Hetzelfde shirt als hierboven maar dan in het wit! Ook deze is ongedragen met prijskaartjes en maat 38.

Zwart wit gestreept Mango vestje. De maat is M. Het vestje is 2x gedragen en ziet eruit als nieuw.

Leuke top / jurk van de h&m. Ik ben zelf 1.72 en kan deze als jurkje dragen. De maat is 40. Weinig gedragen

Witte tregging van de Pieces. Weinig gedragen mij helaas toch te klein. Maat M/L

Mooi jurkje van de Vila. Ik heb dit jurkje een paar keer gedragen maar het is niet mijn stijl. Er staat een maat XL in maar hier klopt niks van. Ik heb zelf een maat 38 en dit jurkje past mij prima!

Leuk shortje van de only, 1x gedragen toch niet helemaal mijn stijl. De maat is 40.

Mooie tanktop met een parfum fles van de h&m. De maat is 38

Zgan blouse van Espritt maat 38. De blouse is in nieuwstaat!

Leuk petrol kleurig tuniekje van de only. Door een lint in de taille is het mogelijk hem strakker of losser te dragen. Maat is M.

Mooi blousje van de stradivarius, gekocht in Barcelona. Ik heb helaas teveel blousjes waardoor ik deze niet meer draag. Er zitten 2 kleine lusjes aan ze zijkant waar je een riempje doorheen zou kunnen doen. Dit zat er niet bij bij aankoop. De maat is L, maar valt klein kan beter met een 38/M

Jurkje / top van de Newlook maat 12 = 38. Ik ben zelf 1.73 en kan hem als jurkje dragen. Hij is ook leuk als strapless top.

1x gedragen jurkje van Kiss&therapy van the sting! Het is niet helemaal mijn ding. De maat is S.

Jurkje van Only met pofmouwen en rits aan de achterkant. De maat is M. Weinig gedragen want hij past niet goed bij mijn figuur!

Leuke top van de h&m met rits van achter. Maat 38. Hoogstens 3x gedragen.

Gestreepte top van de h&m. Maat 40. Als je niet zo lang bent kan hij ook als tuniekje / jurkje.

Handig uitgaanstasje van de Primark. Er past vrij veel in :slight_smile: Het tasje past door de brievenbus

Verschillende DVD’s: Ik kijk haast nooit meer dvd’s vandaar dat ik een deel weg doe. De dvd’s zijn allemaal origineel en 1x bekeken. Het gaat om de volgende titels:

• Bring it on
  • Sydney White
  • A day after tomorrow
  • Labor pains
    -A view from the top
  • What goes up
  • Material girls
  • Dennis P
  • Echte gooische meisjes (meerdere dvd’s)
  • Shouf Shouf de serie (meerdere dvd’s)
  • Oorlogswinter
  • Love wrecked

Verschillende boeken: Mijn boekenplanken zijn helemaal vol waardoor ik heb besloten een aantal boeken weg te doen. De boeken zijn in goede staat en 1x gelezen. Alle boeken passen door de brievenbus.
Het gaat om de volgende titels:

• Maria Mosterd, echte mannen eten geen kaas
  • Maria Mosterd, bindi
  • Lucie Mosterd, ik stond laatst voor een poppenkraam
  • Avis Cardella, koopzucht
  • Leslie Schuur, uitgelaten
  • Helen vreeswijk, loverboys

:upside_down_face:

Succes met de verkoop!:slight_smile:

:upside_down_face:

Heb je het boek ‘Echte mannen eten geen kaas’ nog?