Mooie huid.

Foundation dient niet om er minder bleek uit te zien he…

nee dat snap ik haha maar dat gebruikt ik om n paar puistjes te verbergen ik bedoel ,je ziet niet dat ik foundation op zeg heb maar maar je ziet wel verschil als ik niks opheb en dan wel foundation…
Maar mijn geicht is gewoon echt heel bleek , en meestal zijn de lichste kleuren nog net iets te donker voor mij , daarom brengt het vooral ook kleur in mn gezicht ahhaha ,maar het is neit zo dat je hele lijnen foundation zietbij mn kin , ik probeer het altijd zo licht mogelijk te houden !
@traveler okee hahah ik ga dna maar ns zoeken op internet!

Je bent waarschijnlijk zo bleek, omdat je steeds foundation draag. Ik zou zeggen kijk voor een concealer voor de plekjes en wallen. Voor de rest vooral richten op huid verzorging. Elke dag wassen, af en toe je gezicht scrubben en paar keer in de week een maskertje die bij je gezicht pas.

Voor het wassen van je gezicht kan je de Double Cleansing Method proberen. Dat is dat jij je gezicht eerst was met olie (bijvoorbeeld zonnebloem olie of Oil Cleanser van The Body Shop). Aan het begin kan dit een negatief effect hebben, want de olie trekt de viezigheid in je gezicht naar boven toe. Hier kan je dus puistjes van krijgen, maar zodra dit voorbij is zijn je onzuiverheden weg (want die zijn eruit getrokken :stuck_out_tongue:). Na de olie was je gezicht met gewone gezichtsreiniger. Zelf gebruik ik een gezichtsborsteltje van The Body Shop. Dit heeft ongeveer hetzelfde effect als scrubben.
Voor maskertjes moet je kijken welk masker geschikt is voor je huid. Zelf ben ik te lui om ze zelf te maken dus koos ik voor een tube Freeman gezichtsmaskers. Ik heb er 3 in huis. 1 relax masker. Werkt een beetje tegen onzuiverheden, maar is vooral bedoeld om te dragen voor ontspanning, een peeling als ik veel last heb van mee-eters en een klei masker want die verkleint de poriën en werkt goed tegen puistjes. Ik gebruik ze 1 a 2 keer in de week en doe meestal een lange tijd dezelfde gebruiken voordat ik over switch naar een andere (te vaak van masker wisselen kan negatief werken op je gezicht).

Vergeet niet om na dit alles een goede dagcreme te smeren! Zelf gebruik ik die van Yes to Cucumber en als die op is gebruik ik Nivea Soft.