Mooie huid.

hey, ja alweer een vraag haha.
Ik draag dus elke dag als ik ergens heen ga ( school etc.)
Foundation enzo. Maar ik wil graag helemaal geen foundation meer opdoen , het kost veel tijd om je klaar te maken en kost geld hahaha. Nou ben ik van mezelf best wit , en vind mezelf niet mooi eruit zien zonder foundation ( te bleek , puistjes zichtbaar etc.) Hoe kan ik mijn huid mooier/ egaler ofsoiets maken zodat ik zonder foundation de deur uitkan? , want vriendinnen ne meisjes van de sport club zien er zo mooi uit ! , terwijl ze niet eens ns foundation dragen en niet eens ns zo’n ‘tuttige’ typjes zijn. dus tips?
x

Zelf gebruik ik één keer in de week een maskertje en smeer wat sucrème op mijn puistje als ik die heb

Succes verder :slightly_smiling_face:

Dankje! , wat is de naam van die créme en dat spul voor de puistjes heet ie zo?
En je draagt dus geen foundation? haha oke! dankjex

Je moet natuurlijk wel een maskertje zoeken wat goed bij jouw huid past.

Ja oke hahaha , maar wat voor soort maskertje, gewoon voor een egale huid of om puistjes tegen te gaan , ik heb hier neit zo veel verstand van…

Puistjes kan je niets aan doen … Gewoon goed schoon houden enzo :’). Wachten tot je uit de pubertijd bent haha

Puisjes gaan niet weg, ook niet als je je gezicht goed schoon houdt. Ik kan het weten, heb al 7 jaar last van puisjes en al van alles ertegen geprobeerd. Als je huid droog is heb je wel minder last van puistjes dus in de zomer veel in de zon zitten (daar heb je nu niet veel aan)

@traveler , kan je dat gewon bij de drogist of kruidvat kopen?
dankejwel allemaal!

Ik gebruik heel af en toe bbcream en verder niks :’)
Maar dat is gewoon omdat ik sproeten heb en foundation dus niet zoveel nut heeft. Bespaart een hoop geld

Ik heb ook een bbcream maar die blijft nit lang of goed zitten haha.

bij mij hielp gezonder eten, ik was echt een ongezonde junk die minstens 3 x per week frituurde.

• het enige wat ik drink is jus (versgeperst, geen pak ofzo), water, melk en groene thee.
  • minsten 2 liter per dag drinken
  • 3 stukken fruit per dag
  • iedere dag groente
  • minder snoepen

ook douche ik iedere avond en haal ik met water m’n make up eraf, ik heb een vette huid dus ik gebruik geen verdere verzorgings producten.
ik had altijd wel een aantal puistjes op m’n gezicht ofzo, nu alleen als ik ongesteld ben. heeft geholpen dus :slightly_smiling_face:

Dankjewel! , draag je ook foundation , omdat je je makeup met water eraf haalt hahah? Ik drink wel regelmatig iedere dag thee en water , ik drink wel nog frisdrank en snoep af en toe , bv nu een chocolade letter.
Ik wil heel graag veel fruit eten , maar appels vind ik niet zo lekker en bananen alleen als ze geel zijn en geen bruine vlekken op de schil zitten ahaha… En nu in de winter is het oeilijker om lekker fruit te pakken zoals frambozen en aardbeien , want nu is het natuurlijker duurder en dat willen me ouders natuurlijk niet betalen ahahh dankjewel allemaal!

Omg waarom verberg je je sproeten? Ik vind die dingen prachtig…

Vorig jaar gebruikte ik echt elke dag foundation en concealer om al mijn puistjes weg te werken. Maar sinds de zomer ben ik er helemaal mee gestopt. Toen ik op vakantie was gebruikte ik geen foundation omdat het er veel te snel af ging door het zwemmen. Ik merkte dat ik helemaal niet veel puistjes kreeg, en sindsdien ben ik ermee gestopt. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel een puistje maar dat hoort erbij.

Ik kreeg van een vriendin een hele goede tip. Ze raadde me een zalfje aan die je zonder doktersrecept bij de apotheek kan kopen. Het heet: benzoylperoxide hydrogel. Dit werkt echt super goed! Eerst smeerde ik het erop wanneer ik een puistje zag, maar nu smeer ik het op mijn neus, kin en voorhoofd. Zo voorkom ik puistjes en is mijn huid super egaal! Het zalfje kost een paar euro en het werkt erg goed. Zeker een aanrader!

Nee ik verberg ze niet, dat is juist de reden waarom ik geen foundation draag, omdat ik ze anders verberg haha

Hahaha meid, ik denk dat je blij moet zijn met je huid. Ik heb een huidziekte en ik zou ook zo graag foundation gebruiken maar dat kan ik echt niet. Die puistjes gaan vanzelf wel weer over hoor :wink: net zoals de anderen zeggen, smeer er gewoon iets op tegen de puisten! :slightly_smiling_face:

hahahh dankjewel
@beautygirl awh vind ik echt ergvoor je !
Maar het gat me niet alleen omde puistjes hahaha zoveel heb ik er neit… maar omdat ik best wel bleek ben, en best wel wallen heb vind ik het niet mooi uit zien… Terwijl het in de brugklas er wel uit zag zondr foundation en nu opeens niet meer…

Hm oke , de afrikaanse toko ligt hier neit hahaha ! , aangezien ik in zuid limburg woon hebben ze hier neit zon winkels hahaha.

Ik heb op zich wel een egale huid, maar als het winter heb ik eerder last van puistjes. Bij mij helpt het om gezond te eten, mijn huid zo schoon mogelijk te houden & niet aan m’n gezicht te zitten. Ik ging er eerst altijd heel erg aanzitten als ik een puistje had, maar dat moet je dus vooral niet doen omdat het dan alleen maar erger wordt & langer duurt voordat ie weg is. Oja en als ik een puistje heb doe ik er spul van Louis Widmer op, helpt bij mij heel goed :slightly_smiling_face:!

Heel gezond eten, veel water drinken ! Wat ook heel goed helpt is dagelijks een kiwi eten.(Vitamine C!!!) In de avond en ochtend goed je gezicht reinigen en tonic werkt ook goed om het extra te reinigen. Dit werkt voor mij persoonlijk heel erg goed, heb zelf ook een hele onrustige huid maar word meteen beter als ik op mijn eten let.