Mooie hakken of niet?

zekers hij bloost :blush:

is het de bedoeling dat we in 2 topics over rawrs praten? :no_good_woman:

:ok_woman: tochwel xD

ja dat is de bedoeling

ah oh.

.oh ha

hoah. woah!

Aah, die heb ik ook aangepast!
Ik vind ze superleuk :slightly_smiling_face:

heftig

oke.

http://69.13.97.211/t-shirt-designs/prodimages/tn_PEACE%202.JPG
.

jij niet alleen, ik ook. :zipper_mouth_face:

wtf? hoog? I don’t agree =P
Ik vind ze wel grappig, maar ervaring leerde mij dat gespen niet altijd even mooi combineren :wink:

Het hangt er denk ik helemaal vanaf onder wat je het draagt! ik vind ze wel heel leuk:D simpel, maar wel apart… en ze staan ook leuk onder jurkjes enzoo, en het heeft een hoge hak! Ik zou ze gewoon lekker aan doen:)

Jullie denken meteen dat ik er als een Hoer bij ga lopen nou, nee daar heb ik ook een hekel aan!

ik heb ze eigeluk gekocht voor onder mijn gala jurk… maar nu wil ik ze onder een skinny ofzo aan!

Ik vind ze wel leuk, maar het ligt eraan wat voor stijl je hebt. Voor deze schoenen moeten je wel een tikje lieflijke stijl hebben. Ik denk dat ze vooral leuk staan met jurkjes en rokjes :slightly_smiling_face: Met een skinny kan natuurlijk ook, hoor!

jurkjes indrd maar rokjes niet:S vind ik beetje te!

Hoe kom je daar nou zo bij:o

ik zou je combineren met met een skinny. en een witte hem met een gele knoopjes vest er over heen ofzo !
en nog een leuke witte/gele armband ofzo !

lekker leuk voor de lente !! <3

wie heeft het hier erover gehad dat je er als een hoer zou bijlopen?
Dat zei Stordtik (?) over het woordje rawr, dat ze dan aan myspacehoertjes dacht, niet aan jou, my god.

de schoenen vind ik echt absoluut niet mooi. maar dan zou ik ze met een witte skinny dragen en wit shirtje met een cardigan ofzo.

Ik vind ze zeker best leuk, alhoewel ik zel zelf niet zou kopen. Gewoon een mooie skinny jeans erop en een wit blousje/tuniekje ofzo.