hoi, weten jullie misschien hoe je mooie nagels krijgt?
mijn nagels zijn heel droog zegmaar en er zitten allemaal schreurtjes in.
ik heb gehoord dat sommige voedingsstoffen daar goed tegen helpen.
alvast bedankt (: xoxo
hoi, weten jullie misschien hoe je mooie nagels krijgt?
mijn nagels zijn heel droog zegmaar en er zitten allemaal schreurtjes in.
ik heb gehoord dat sommige voedingsstoffen daar goed tegen helpen.
alvast bedankt (: xoxo
.
Sommige merken (tind, catrice, hema) verkopen speciale nagellak die ervoor zorgt dat je sterkere nagels krijg, of dat ze sneller gaan groeien etc.
hmm, volgens mij zorgt nagellakremover er aleen maar voor dat je nagelriemen uitdrogen, (met aceton dan)
.
Je kan van herôme een setje kopen,
dat moet je twee weken doen.
het is een soort nagellak, nouja zo doe je het op.
eerst 1 laag, de volgende dag 2, de dag erna eraf halen en dat twee weken herhalen.
bij mij denk ik dat het wel geholpen is, ze zijn wel sterk nu.
maar vlak na dat ik het gedaan had nog niet eigenlijk.
je moet vooral vijlen, niet te veel knippen.
ik zelf knip eerst en vijl t dan bij.
je moet ze niet te lang laten groeien want dan breken ze snel af en komen er scheurtjes in.
oja, dat herôme setje is volgens mij 7,50 ofzo.
maar je kan het meerdere keren gebruiken (wel maar 1 x per half jaar volgens mijn moeder, hahaa)
succes ermeee!
X
Ik geloof wel dat een gezond eetpatroon helpt.
Je hebt ook nagelverharders.
Je kan je nagels beter vijlen dan knippen, wel 1 kant op!
En ook je nagelriemen goed gehydrateerd houden!
Gewoon je nagels goed verzorgen. Je moet al die verzorgende troep niet kopen (nagelversterkers enzo). Die werken grotendeels toch niet of het resultaat is kortdurig. Hier heb je wat basic tips;
Houd iedere keer als je, je nagellak eraf haalt wat rustdagen. Tenminste iedere maand 4.
Als je, je nagel vijlt. Vijl dan in een richting op. Anders maak je ze ook zwakker. Vijl je nagels ook regelmatig. Hier worden ze sterker van. Vijl ook is de bovenkant. Wel van boven naar onder. Dus vanaf de halve maan naar het witte gedeelte van je nagels.
Eet gezond. Nagels hebben vitamines nodig. Het is wel een fabeltje dat nagels veel melk nodig hebben. Vitamines hebben ze nodig, geen zuivel. Dus roof die hele fruitmand leeg en laat de vla maar een keer staan.
Geef je nagels 1x in de maand een verzorgende pedicure. Nagels vijlen, nagelriemen terugduwen, masseren, etc.
Hopelijk heb je wat aan de tips.
als het je nagelriemen uit droogt, waarom je nagels dan niet?
Ja je nagels drogen er ook door uit dus :’)
Gebruik nagelcreme.
Niks droogt uit. Je nagels worden door die aceton gewoon heel zwak. Het heeft er niet mee te maken dat iets uitdroogt.
dankje, goede tips ook!
ik was laatst bij de nagelstudio en die zei dat je 1 x per week vochtgevende lak op je nagels moet doen, en dan nagelriemen terug duwen als het vochtig is!
nooit droog terug duwen!