Mooie galajurk?

Hoi,
ik was benieuwd wat jullie van deze galaujrk vinden. Het is namelijk wel een heel aparte kleur enzo. Ik vind hem zelf wel mooi, en twijfel of ik hem ga kopen. Hij is namelijk niet zo goedkoop :wink:
Daarom was ik benieuwd wat jullie ervan vonden :slightly_smiling_face:
xx

Dit is de link: http://afbeelding.im/2YV8a

ik kan hem niet zien, heb je een link?

dat is de gala jurk die ik eerst wilde voor mn gala!
ik heb m gepast in helmond, opgepast als je een grote (of juist vrij kleine) boezem hebt, en het laat nogal een brede indruk achter bij je buik

verder echt een mooie jurk hoor!:smiley:

hoe bedoel je een brede indruk? :slightly_smiling_face:

Als het een dansgala is, is een cocktail jurkje veel fijner, en ik vind hem niet zo mooi eerlijk gezegd.

het is niet een dansgala, meer eten en praten enzo :wink:

Woooow, dat is een mooie jurk. n.n

Ik vind hem niet mooi…

Wauw heel mooi!

De kleur is mooi, ben alleen niet zo’n fan van het model.

Mooi !

ik vind hem mooi

mooi model, maar de kleur vind ik niet zo mooi.

Echt grappig, mensen vindem hem mooi of echt niet :relieved:

Ik vind de kleuren lelijk, en te lang, en het model niet leuk.

je kunt hem beter even als plaatje uploaden op tinypic dat is wat handiger.

maar ik vind hem erg mooi! niet echt typisch gala, maar dat betekend niet dat het niet kan voor een gala. hij is namelijk wel lang en halter, wat er bij past. en vind het kleurverloop heel apart maar niet lelijk. je zult er iig wel mee opvallen ipv op te gaan in alle zwarte gala jurkjes die elk meisje aanheeft.

Nee, sorry.

Model wel, kleur echt niet… Sorry.

Ik zou me gala jurk zelf laten maken als ik jou was;)
kost ook veel maar je hebt precies wat je wilt… ik was ook veel kwijt maar het was het geld zeker waard! :wink:

Ik vind hem wel mooi, maar ik vind het niet zo geschikt voor een gala. Verder denk ik dat de kleur wat goedkoop oogt als je hem zelf draagt.