Vraagje, ik wil graag een nieuwe mobiel waar ik overal internet heb (dus waarschijnlijk een abbo) maar weten jullie een mooie mobiel met een niet al te duur abbonement? Xxx
Wat versta je onder ‘niet al te duur’?
Ik heb een iPhone met een sim only abonnement, dat is uiteindelijk niet duur, maar dan moet je het toestel los kopen, wel een duur grapje.
Maar uiteindelijk ben je met een sim only en een los toestel wel goedkoper uit :’) ik heb dat ook .
Ik heb een blackberry. onbeperkt internet, toestel was 20 euro en per maand 35. eerste 2 maanden 20
Blackberry is fijn
Het algemene mobieltjes topic (;
Ik heb trouwens een samsung galaxy txt.
Dit. 3,75 per maand en ben er nog nooit overheen gegaan
Samsung Galaxy TXT/Y Pro
¤120 euro
Echt zo’n fijne mobiel…
Touch en qwerty!
HTC
Maar je bepaald toch sowieso een bepaald bedrag per maand? Iets van 20 EUR of meer ofzo? Of ben ik nou heeeeeel dom?
Hé ik heb dezelfde alleen dan in het zwart. Inderdaad fijn ding
Ik heb samsung galaxy s3. Ook heel fijn.
Maar wel heel duur, met abbonement of los.
Dus eigenlijk heb je hier niks aan haha
Ik heb een iPhone, ik hou van dat ding. Maar die zijn wel aan de prijs. Samsung heeft ook hele fijne telefoons!
Heb je iPhone los gekocht met sim only of gewoon abbo? En mag ik vragen hoeveel je daar dan aan kwijt bent?
Ik heb een iPhone 4 - 8GB .Voor 35 euro per maand met onbeperkt internet. En er moest nog 170 euro bijbetaald worden. Maar ik heb het “geluk” dat mijn moeder 20 euro van mijn abonnement elke maand betaald.