mooie face, zonder puisten/mee'eters.

Mijn gezicht wordt toch nooit meer zo egaal haha, heb overal van die littekentjes van puistjes en van die vlekjes door die puistjes.

Maar goed, ik ben aan de pil (diane), scrub mijn gezicht 1x per week, doe soms bio-oil op mijn gezicht…

Ik vergeet vaak make-up van mn gezicht te halen voor het slapen, ik weet het heel slecht.

Ik denk dat het het beste is om er zo min mogelijk aan te zitten, op te smeren, te scrubben, stomen enz. En tja, het is nu eenmaal deel van de puberteit :fu: (voor sommigen van ons althans).

Ik gebruik op dit moment kokosolie op m’n gezicht, mn huid ziet er nu wel iets beter uit maar 'k heb geen idee of dat daar iets mee te maken heeft. Goedkoop is het wel en het smeert fijn :slightly_smiling_face:

Het is aangeboren of je veel puistjes krijgt of niet. (volgens mij) Maar elke avond en ochtend goed reinigen helpt sowieso heel erg goed! -ik gebruik ook 1x in de week een masker voor de vette huid-

Ik reinig 's ochtends en 's avonds met de African Black Soap en verder smeer ik er geen vage troepjes op en ik drink veel water en áls er onder mijn pony ofzo een pukkeltje zit, dan doe ik er tea tree olie op. Ik gebruik eens per week/om de twee weken een scrubje en een maskertje.

En veel water slurpen :slightly_smiling_face:

Daar moet je gewoon geluk mee hebben, ik heb gelukkig wel een hele gave huid, maar ik doe er echt niks voor ik drink ook niet eens veel water ofzo. Maar dat helpt denk ik wel en je hebt natuurlijk van die cremes enzo.

Idd, goed opletten met wat je eet en drinkt.

Niet teveel frisdrank maar juist veel water,
En dump al dat vette eten. Chips, noten, chocola etc zijn erg slecht.

Verder vind ik reiniging en verzorging echt ‘The key to’ een mooie huid.
Reinig iedere avond je gezicht goed nadat je make-up hebt gebruikt.
Verzorg de huid door af en toe te scrubben of een maskertje te gebruiken (maar ook dit niet te vaak natuurlijk.)

Ik hou heel goed mijn huid schoon, ik heb nogal last van puisjes daarom doe ik daar dan foundation op. Veel mensen zegen dat het slecht is, maar wat moet ik dan, met een puisten-hoofd rond lopen? HELP!

En trouwens op je voeding letten dat is soms echt bullshit, het ligt er maar net aan of jij zelf van chocolade puistjes krijgt of niet, ik krijg het wel maar mijn vriendin b.v. niet.

Ik heb normaal gesproken ook echt niks, maar nu wel een pukkel, maar het is geen puist haha.

ik heb ook vrijwel geen last van puistjes, soms wat mee-eters, maar niet opvallend.
hoe doe ik dat?
even denken…

• elke dag water & thee drinken
  • gezicht wassen met ‘Garnier Pure(?)’ ('s avonds)
  • gezicht wassen met alleen water ('s ochtends)
  • 's ochtends & 's avonds 'Op ‘t Wangetje’ van Zwitsal smeren (AANRADER, wel erg vet, maar het hydrateert en verzacht echt heel erg goed, bij mij en een aantal vriendinnen iig)
  • géén foundation, poeder of andere shit. het is nou eenmaal een feit, als je er niet aan begint, je huid goed verzorgt, zal je het ook niet nodig hebben.

xxxxxxxxxxx