Mooie boeken

Ik ga straks naar de bieb, maar ik heb geen zin om 3 jaar daar te gaan staan om te kijken welke mij wel leukt lijkt =)! Dus dump hier de mooiste boeken die jij ooit hebt gelezen.

EDIT: ik heb een nieuw topic geopend omdat die andere zo oud waren.

Carry Slee - Spijt

• 3 vriendinnen, 1 fruitige zomer van Jodi Lynn Anderson.
• De heksen van Willowmere van Alison Baird (het is een serie en je moet wel enigszins van mystiek houden maar het is ongelooflijk pakkend geschreven).
• Gif van Chris Wooding.

Kate Cann - Vrij 'echt heel leuk, zomers, spannend boek!
Kate Cann - Fiësta 'zelfde ^^
Maria Mosterd - Echte mannen eten geen kaas 'wauw, dit boek is één van de mooiste en meest fascinerende boeken die ik ooit heb gelezen. Waargebeurd over een 12jarig meisje die in de handen van een loverboy valt. Heel nauwkeurig en gedetailleerd verteld. Echt heel mooi, soms ontroerend maar ook zeker grappige stukken

Christiane F (Verslag van een junkie) - Kai Hermann & Horst Rieck

Het mooiste wat ik ooit heb gelezen! Laat je zien hoe mensen echt zijn en hoe ze denken!

Christiane F (Verslag van een junkie) - Kai Hermann & Horst Rieck

Het mooiste wat ik ooit heb gelezen! Laat je zien hoe mensen echt zijn en hoe ze denken!

Ehm try Stephen King boeken?
En als dat te moelijk is Paul van Loon, (De griezelbus boeken) Eddy C. Bertin (de Valentina boeken, bijv. De Dertiende Nacht) of Thais Teng (IJskoude Handen)?
De Vliegeraar, Duizend Schitterende Zonnen van Khaled Hossini. Of gewoon de Twilight boeken…
De Hoe Overleef Ik … boeken van Francine Oomen. Carry Slee Dat heb ik weer 1 en 2. Vertelsels van Baker de Brard van JK Rowling.
Nee ik werk niet op een boekenafdeling ofzo
Nog een kleine tip: bestorm de dichtsbijzijndste Action: Alle Charmed boekjes voor 70 cent per stuk. (zal wel niet in alle filialen zijn, maar bij mijn filiaal wel)

Sushi en Chardonnay van Yoyo van Gemerde

Rendez vouz - Ester verhoef

Dankjewel allemaal :’)