Mooie blouses, blazers, tops, broeken en rokjes van o.a. Gaastra, Esprit en H&M

Hallo meiden! Ik heb laatst mijn kledingkast opgeruimd en uitgezocht en kwam daarbij veel kleding tegen die helaas te klein waren of waar ik al meerdere soorten van had. Daarom heb ik besloten verschillende tops, blazers, jasjes en rokken te verkopen.

Ik ben 1,70 en heb maat M/38.

[i]- Ik ruil niet.

• Verzendkosten voor koper (Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten).
  • Ik ben niet verantwoordelijke voor fouten van PostNL).
  • Ik woon in Zuid-Holland, ophalen is mogelijk (stuur dan even een berichtje).
  • Je kunt op de producten bieden, maar tenzij je meerdere kledingstukken koopt zal de prijs niet drastisch omlaag gaan. Dit omdat het nog kwalitatief goede producten zijn en ik ze weinig gedragen heb.[/i]

Tops

Deze leuke zomertop met spaghettibandjes heeft glimmende pailletten aan de voorkant.
Ik heb hem een paar keer gedragen.
Hij is van H&M en heeft maat M
Prijs: €4,50

Deze blauwwit gestreepte top is strapless en heeft een bandje binnenin waardoor hij niet omlaag zakt.
Ik heb de top één keer gedragen.
Hij is van de H&M en heeft maat M.
Prijs: €3,50

Deze koraalroze top heeft gedraaide bandjes en laat je decolleté mooi uitkomen.
Ik heb 'm één keer gedragen.
Hij is van de Esprit en heeft maat M.

Een mouwloze top met Marilyn Monroe print! Hij zit comfortabel.
Ik heb 'm één keer gedragen.
Hij is van F de la passion en heeft maat M.

Ik vind het ontzettend jammer dat ik deze mooie top niet meer pas! Op de voorkant zie je een vlinder van pailletten.
Ik heb 'm een paar keer gedragen.
Hij is van het merk Glitz & Glam en heeft maat S.
Prijs: €8,00

Deze zwarte top is erg leuk om in uit te gaan. Het bandje zit om je nek en bevat mooie glitters.
Ik heb 'm een enkele keer gedragen.
Hij is van de Coolcat en heeft maat S.

Een prachtig giletje met lichte streepjes en knoopjes.
Ik heb 'm een keer aangehad naar een kerstdiner. Helaas is hij te klein geworden.
Het is van het merk Esprit en heeft maat 36.
Prijs: €9,50

Deze gouden top heb ik een keer naar een themafeestje gedragen en daarna nooit meer aan gehad.
Hij zit erg mooi bij je decolleté en heeft een mooie glans.
Het is van de H&M en heeft maat S.

Deze prachtige blouse is haast ongedragen en heeft een mooie gestreepte boord. Datzelfde motief zit binnenin de blouse. Hij is voor mij helaas te klein geworden. Hij is van het merk Gaastra en heeft maat 36.
Prijs: €12,50

Jurkje[/b][/u]

Dit jurkje heb ik één keer gedragen en is perfect voor een dag aan het strand. Hij is wit, maar allesbehalve saai door de franjes aan de voorkant. Hij is strapless maar heeft een strip aan de binnenkant waardoor hij mooi blijft zitten. Hij is van de H&M en heeft maat M.
Prijs: €5,00

Rokjes

Dit mooie geruite rokje heeft een riem en is een enkele keer gedragen.
Hij is van het merk O’bleu en heeft maat S.
Prijs: €15,00

Dit prachtige grijze rokje heb ik helaas nooit gedragen omdat hij vanaf het begin te klein was.
Hij is daardoor nog steeds in perfecte staat en kan op veel verschillende manieren gecombineerd worden. Het rokje is van de H&M (divided collectie) en heeft maat 34.
Prijs: €8,50

Dit korte witte rokje is een paar keer gedragen en heerlijk met dit zomerse weer.
Hij is van het merk D’klic en heeft maat 36.

Broeken

Deze bruine broek zit heerlijk comfortabel en valt tot net over de knie. Het riempje geeft het een stoere twist. Hij heeft maat 38.
Prijs: €7,50

Dit gave shortje komt tot iets boven de knie en is in perfecte staat omdat ik hem maar een enkele keer gedragen heb. Het is gemaakt van stoere spijkerstof waarvan de pijpen een stukje omgeslagen zijn.
Hij is van Esprit en heeft maat 38.
Prijs: €12,50

Deze stretchy kniebroek zit heerlijk comfortabel en heeft een leuk blauw detail aan de zijkant. De broek is sportief zonder te losjes te zitten. Hij is van het merk Esprit en heeft maat 38.

Jasjes en blazers

Dit leuke blauwe jasje heeft schattige pofmouwtjes op de schouder en een blauw strikje op de voorkant als vrouwelijk detail. Hij is enkele keren gedragen en is van het merk Esprit. Het is maat M.
Prijs: €10,00

Deze mooie bruine blazer is enkele keren gedragen en sluit mooi aan. Hij is van de H&M en heeft maat 40. Ondanks dat is hij prima te dragen wanneer je maat 38 hebt.

Deze nudekleurige blazer staat bij bijna elke top vanwege de zachte kleur. Ook deze blazer sluit mooi aan op je figuur. Hij is van de H&M en heeft maat 40. Ondanks dat is hij prima te dragen wanneer je maat 38 hebt.

Dit is hetzelfde model blazer, maar dan lichtroze. Deze is ook van de H&M en heeft maat 40. Ondanks dat is hij prima te dragen wanneer je maat 38 hebt.

Alle drie de blazers van H&M voor 19,50!!

Dit is een lichtbruine bolero, perfect wanneer je een jasje zoekt dat niet dicht hoeft maar wel net dat beetje warmte biedt op koude zomeravonden. Het is maat M.
Prijs: €5,50

Dit is een prachtig spijkerjasje van Gaastra. Hij is in perfecte staat omdat hij weinig gedragen is. Ik vind het zonde om hem weg te moeten doen, maar hij is te klein voor me geworden. Het spijkerjasje heeft maat M.
Prijs: €18,50

Dit vestje is van Esprit en is enkele keren gedragen. Het zit heerlijk comfortabel en kan helemaal tot aan je kin dicht geritst worden. Hij is van Esprit en heeft maat M.
Prijs: €6,50

Dit zwarte jasje is gemaakt van echt leer en perfect voor het uitgaan en amper gedragen. Hij is van Esprit en heeft maat 38.
Prijs: €20,50

Een upje omdat de mooie tops, rokken en jasjes nog steeds een nieuwe eigenaar zoeken die ze met veel plezier gaat dragen. :slightly_smiling_face:

Succes met je verkoop!

Bedankt! :slightly_smiling_face:

Upje! Er zijn nog steeds prachtige jasjes, rokjes en tops van kwalitatief goede merken. :slightly_smiling_face:

Deze koraalroze top heeft gedraaide bandjes en laat je decolleté mooi uitkomen.Ik heb 'm één keer gedragen.Hij is van de H&M en heeft maat M.Prijs: €4,50

Mag ik daarvan een foto van de achterkant?
En kun je me vertellen waar in zuidholland je woont? (A)

Hier is een foto van de achterkant:

Hij is trouwens niet van de H&M, maar van Esprit. Had verkeerd gekeken. In het labeltje binnenin staat Esprit. Ik woon vlakbij Gouda.