Mooi zonder make-up ;)

Hebben jullie misschien tips hoe je jezelf mooi kan houden zonder make-up enzo? Zeg maar dat je zonder make-up er toch nog leuk kan uitzien.

Zorgen dat je haar mooi zit. En dat je gezicht er fris uitziet. Dus goed slapen en gezond eten :slightly_smiling_face:

Veel nachtrust, lachen, spontaan overkomen en goed&gezond eten. Geen ontbijt overslaan.

Bedankt!

Gewoon normaal leven. Slapen, douchen, gezicht wassen, lachen, gewoon eten, geen vettig haar hebben.

Wel bezig zijn om zelf goed te verzorgen
gezond eten & drinken douche bewegen fruit.

Wat hierboven word gezegd en af en toe gezicht stomen, maskertjes, cremepjes smeren.

goed je gezicht wassen!

gezicht scrubben. resultaat is een z8e huid of gewoon cremmetjes gebruiken :stuck_out_tongue:
en natuurlijk je haar goed verzorgen zodat je er helemaal goed uitziet.

Waarom wil je geen make-up op, maar wel allerlei scrubs en crème gebruiken?

Veel water (ongeveer 2 liter per dag) drinken. Toen ik dat deed was mijn huid zóveel beter, ik kreeg er zelfs complimentjes over haha :’)

@radijs, je gezicht te vaak wassen(met zeep) is niet goed, je krijgt er eczeem van, nah ja ik wou het gwn fftjes zeggen omdat het egt hartstikke irritant is. mr ik denk dat jij gwn bedoelde zonder zeep :stuck_out_tongue:

Haren doen& goed wassen, wenkbrauwen/snor epileren, facewash&tonic gebruiken, natuurlijke maskers maken.

Er zit een groot verschil tussen make-up & verzorgingsproducten.

Zorgen dat je er fris en verzorgd uitziet.
Dus bijvoorbeeld zorgen dat je geen vette huid hebt (gezicht wassen) wenkbrauwen epileren, genoeg slapen…

IDD!! Niet van de complimentjes maar nu ik gestopt ben zie ik t verschil al gelijk want pffff, ik moet zo vaak naar de WC dan :’) Maar ik ga daar nu weer opnieuw mee beginnen, samen met stomen & Ghassoul-maskers & wassen met Lush zeep & slakkencreme! We will see :stuck_out_tongue:

En spontaan zijn, vrolijk etc… Dat maakt een mens ZO mooi :slightly_smiling_face:

slaap voldoende, drink voldoende en geef je gezicht af en toe een maskertje. wanneer jij je ook goed ( / vrolijk) voelt dan straal je dat ook uit.
wat ook wilt helpen is je wenkbrauwen wat epileren. dus geen grote dikke borstels maar ook niet van die dunne streepjes. haal gewoon wat verdwaalde haartjes weg. dit geeft je vaak ook een open blik.
een staart strak naar achteren vind ik vaak zo streng staan. er mogen best wel wat plukjes loshangen als je een staart/knot whatever in hebt. los haar is ook altijd mooi :slightly_smiling_face:
je kan ook altijd een roze of rode lipbalsem gebruiken.
voor de rest kan je leuke sieraden en leuke kleding aandoen. het gaat vaak toch om het totaal plaatje.

maar onthou 1 ding:
iedereen is mooi op zijn eigen manier en benadruk juist jouw goede kanten

een leuke kapsel kan je gezicht mooier maken, voor de rest wat iedereen hier zegt goed slapen, eten ,wenkbrauwen natuurlijk epileren enz.

lachen maakt je al een stuk mooier! :heart: