Mooi ,verzorgd en glanzend haar

Hi allemaal ,

Ik zag net de filmpjes over kerst kapsels en ik kijk natuurlijk vaker zulk soort filmpjes maar zo ongeveer altijd krijg ik een groot vraagteken :
Hoe krijg je van dat gladde , glanzende (niet vet maar gewoon mooi ;p ) , en verzorgde haar ?
Niet dat mijn haar zo vies en onverzorgd is maar in die filmpjes is het altijd zo mooi ( en ik zie het ook bij meiden op school ).
Maar wat kun je er aan doen . Want vaak als ik mijn haar gefohnd heb ( inclusief heatprotection ) is het toch pluizig of dof ofzoiets . heeft iemand tips

Liefs

1 keer per week een verzorgende haarmasker gebruiken doet wonderen uit mijn ervaring :slightly_smiling_face:

Ik vind de honing-lijn van de body shop, voor droog/beschadigd/chemisch behandeld haar, heel erg fijn. Gebruikte eerst altijd producten van de kappersgroothandel, maar sinds ik dit gebruik zijn mijn haren veel mooier.

Met shampoo wassen die ervoor zorgt dat je haar zacht, stralend & glanzend wordt
en er bestaat ook van dat spul wat je in je haar kan spuiten waardoor het glanzend wordt, maar volgensmy wordt het daar ook best wel vet van…
maja, dat zou je moeten uitproberen want ik heb er zelf geen ervaring mee ofzo :stuck_out_tongue:

Ik gebruik altijd de shampoo en conditioner van Gliss kur oil nutritive; daar worden je haren heel zacht en glanzend van door de olie die erin zit; maar je haren worden er niet vet van :stuck_out_tongue: .
Daarnaast ook 1x per week een haarmaskertje ( instant melting mask van fructis => zeer goed XD)

je haar met koud water wassen in plaats van heet water
en cremespoeling alleen in de punten smeren

Ik was m’n haar 3 x in de week met Guhl Kleurbehoud Shampoo, daarna doe ik er Guhl Kleurbehoud Conditioner in. 1 x in de week doe ik een masker van Guhl Kleurbehoud in m’n haar (volgens mij wordt dat masker niet meer verkocht).
Ik spoel m’n haar altijd uit met koud water (niet heel koud, op ongeveer 33 graden).
Iedere keer na het wassen doe ik 2 druppels ProSet Tom Essential Drops Serum in m’n haar. Dan föhn ik m’n haar.
En als ze helemaal droog zijn dan glanzen ze en heb ik ook niet zo’n pluizig haar.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar voor mij werkt dit wel heel erg goed! :slightly_smiling_face:

een haarmasker gebruiken helpt inderdaad =)

Ik gebruik de Frizz-ease lijn van John Frieda, Straight Ahead. Ik stond er echt versteld van van wat het deed met mijn haar! Vooral het masker vind ik goed, alleen jammer dat het zo snel op is. Het is ook niet zo goedkoop, 7 euro ofzo voor ieder product, het serum kost 12 euro. Ik zou zeggen probeer het eens, of andere producten van John Frieda en misschien moet je het eens een paar keer niet fohnen of stijlen. En nog een tip is het masker en de conditioner goed lang laten intrekken, hoe langer, hoe zachter je haar! Verder kan ik je niet helpen…

voor glans werkt glansspray van de hema heeel erg goed!

Die shampoo & conditioner heb ik ook! & hij werkt idd goed.
Nog beter werkte bij mij van gliss kur de hair repair lijn, maar daar werd mn haar iets sneller vet van.

Goeie verzorgende shampoo kopen niet bij de fucking drogisterij.
Goeie stijltang(wel een creme gebruiken voor je haren die je beschermd tegen de stijltang), finishing creme ofzo en serum en je hebt mooi verzorgd glanzend haar.
John frieda hair serum doet vaak al wonderen, alleen smeer ik hem nooit op nat haar gewoon ini-mini topje op me vingertopje en dan door me hele haar heen laat glijden.

Wat is er mis met shampoo’s uit drogisterijen? Ik heb gezond glanzend haar hoor…

Ipv 1 keer je haar met shampoo inzepen, gewoon 2 keer achter elkaar en dan een beetje cremespoeling.
En om de dag je haar wassen. Ik gebruik Andrelon Glans&Care
Zo doe ik het altijd en ik krijg altijd complimenten dat mijn haar zo glanst.