Mooi stijl haar

Hee,
Ik heb krullen en ben hier ook erg blij mee, maar ik wil graag voor kerstgala op school mijn haar stijlen. Ik heb alleen een probleempje: als ik mijn haar stijl vind ik het niet mooi, het is nog heel pluizig en je ziet echt dat het gestijld is(zie foto), nu wilde ik dus weten of jullie misschien iets wisten waardoor het lijkt alsof het gewoon altijd stijl is. Ik weet wel dat er vanalles te koop is, maar ik weet niet wat wel en niet werkt, dus vraag ik het jullie…

Let bij de foto alsjeblieft niet op mn hoofd, ik heb hem even snel gemaakt zodat jullie konden zien wat ik bedoelde.

Alvast bedankt!!

ps. Ik heb dus bijna een afro aan krullen, als ik ga fohnen wordt het hem niet, omdat mn haar dan dus compleet ontploft.

Misschien helpt serum gebruiken, als je dat niet al deed.

Ik heb precies hetzelfde probleem, dus ga dit ff volgen

Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik wilde graag weten welk serum dan goed bij jullie werkt…

dat heb ik ook als ik het niet goed stijl,
ik doe altijd eerst 1 a 2 x gewoon op de normale manier stijlen
en dan doen ik er zo’n dun kammetje doorheen en ga ik met de stijltang erachteraan als het ware, zo is het een stuk stijler en niet pluizig, + ik doe er een héél klein beetje brylcream ofzo in (rode pot)

Na het douchen je haar helemaal droog föhnen en daarna pas stijlen. En ook een serum gebruiken.

Ik zweer bij het serum van Biosilk (silk therapy)!

Haha, die tandpasta vind ik wel geniaal,;p
maar even ontopic: Mij lukt het ook nooit, Misschien nog van dat beschermende spray in je haar doen als je het stijlt?
Zie dit maar als een upje

goede conditioner gebruiken :S

Weet niet hoe die heet maar misschien die spray van de reclame dat je haar heel mooi stijl zou moeten zijn voor 3 dagen.
Zelf heb met een hele lichte slag/stijl haar, verschilt per dag, maar keramische platen op je stijltang helpen goed tegen pluis.
En wat hier al genoemd is idd ook silk therapy

Als het voor het kerstgala is, kun je misschien langs de kapper gaan.
Ik ga namelijk ook voor het kerstgala naar de kapper, juist om krullen te krijgen maar dat het wel lijkt dat het een beetje natuurlijk is. (ik heb namelijk juist heel stijl haar, dus dat is ook saai)
maar verder kan ik je dus niet echt tips geven, want heb totaal geen ervaring met stijlen (:

Inderdaad een serum gebruiken, die van hegron bij de action schijnt goed te werken. En wordt je stijltang wel goed heet?

Mijn stijltang wordt goed heet hoor. Ik heb het een keer bij de kapper laten doen, maar toen pluisde het nog erger dus dat doe ik nooit meer…
Ok ik ga eens kijken naar die serums…
Jaaa coole tandenpasta hè, van m’n zusje:)

biosilk serum is THE BESTTT

Misschien ligt het toch aan je stijltang. Ik heb ook erg dik haar, en met mijn vorige stijltang werd het ook niet mooi stijl. Nu heb ik een stijltang van Chi, en dat werkt perfect! Mijn haar wordt er echt zacht en glanzend van.

heb je wel een goede stijltang? en hoe stijl je je haar dan? als je het plukje voor plukje doet moet het wel goed komen denk ik

John Frieda antipluis serum werkt daar echt heel goed voor!! Weet alleen niet meer precies de naam. Het is een kleinere tube, wit, met paarse accenten en zwarte letters.