Mooi of lelijk?

Heey allemaal,

Ik heb iets heel raars… Soms vind ik mezelf heeeeel mooi, maar soms vind ik me echt lelijk… Bijvoorbeeld als ik op school in de spiegels kijk vind ik mezelf heeeeeel erg mooi… Ook als ik in de spiegel in mijn ouders kamer kijk… Maar wanneer ik in de spiegel van me eigen kamer en badkamer kijk, vind ik mezelf heel lelijk… Ik weet dat het heel raar is maar hebben jullie dat ook of ben ik de enige die dit heeft?

Wauuw, nu ik het lees is dit echt een rare vraag

Heb ik soms ook.

Ligt gewoon aan het licht.

Heeft iedereen wel.
Ik heb het iig ook

Licht idd aan het licht.

vond ik mezelf maar mooi op school. helaas vind ik mezelf thuis meestal mooi, haha. iedereen heeft dat wel eens. (:

ik vind me zelf er beter uit zien thuis, op school voel ik me heel lelijk…

Hhahah, het lijkt ook altijd alsof ik er in de spiegels op school beter uitzie x)

Ligt aan het licht, op school voel ik mezelf ook altijd veel lelijker omdat daar echt van die TL-buizen hangen :’)

dit :slightly_smiling_face:

Thuis zie ik er niet uit, in de spiegel van school beneden ook niet, maar boven denk ik : hé dat kan er wel mee door! haha zo verschillend. In mijn eigen spiegel zie ik er nog wel fatsoenlijk uit. Ik vraag me hierdoor altijd zó erg af hoe anderen mij nou eigenlijk zien aangezien ik zoveel verschillende ‘beelden’ van mezelf heb.

heb ik ook op de spiegels van me werk en dan moet ik ze ook nog is schoonmaken dus extra goed kijken:P

Hahahaha XD Ik heb dit ook wel, maar dat verschilt altijd >P

+1

ooo ik heb het ook echt zo vervelend haha
maar dat licht gewoon aan het licht meestal

Dat heb ik ook wel eens. Idd het licht. Maar dan vraag ik me altijd weer af hoe zien mensen mij dan. Zien ze me als lelijk licht of als het mooie licht ? xD

Hahaha precies! Ik vraag me ook altijd af hoe mensen mij dan zien… :stuck_out_tongue:

Bedankt voor de reacties allemaal! Heel fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem, hahah :slightly_smiling_face: