Mooi of lelijk?

```html
Hee. Ik vroeg me af: ben ik nou mooi of lelijk? Zeg maar gewoon eerlijk, daar heb ik veel meer aan. Ik ben nogal onzeker namelijk -» mijn vriendinnen vinden me de knapste van de groep, maar jongens schelden naar me voor lelijkerd enzo. Je kent het wel. x’D

Ik.

```

ik zie geen foto :S?

Nu wel, sorry… Het lukte eerst niet… x’D :grinning:

Ik vind je wel een mooi meisje hoor :slightly_smiling_face:

Wel doorsnee mooi, niet model mooi maar alsnog mooi ^^

Je bent een mooi meisje hoor, je hebt een hele mooie gave huid! Maar ik denk dat als je je haar los gooit nog veel knapper bent :grinning:

mooi!!

Ik vind je wel knap hoor. Jongens doen vaak zo in de puberteit enzo en dat is vaak ook uit onzekerheid. Als ze wat ouder worden houden ze vanzelf op.

normaal mooi

Je bent echt wel mooi!
Zoals al gezegd; niet modelmooi, maar geloof me, er zijn er weinige die dat wel zijn :slightly_smiling_face:
Dus trek je niets aan van die jongens! Ze plagen je alleen maar !!

die jongens zijn blind of dom of allebei
ik denk allebei

gewoon, normaal

gewoon,normaal mooi!

wel knap idd
luister naar je vriendinnen, die zijn veel belangrijker dan kliertjes!
zat laatst ook op de fiets en dat er wat zakkies voor me, 1 de hele tijd omkijken. op n gegeven moment n ander zo van “wat kijk je nou de hele tijd achterom” hij “daar fietst een meisje” die ander weer “ja die is lelijk”
altijd wel hard, maar de mening van mensen waar je om geeft en die om jou geven is veel belangrijker, dat moet je altijd onthouden :grinning:

Thanxx. Ik heb ook meestal mijn haar los, maar zo ging ik sporten.
Vindt niemand me lelijk dan? Ik vindt mezelf wel lelijk… Moet ik anders even een foto van mezelf posten met los haar?

ja doe dat eens

Sorry hoor! maar je moet niet luisteren naar wat die jongens zeggen! je bent een mooie meisje !
Die jongens zijn gewoon jaloers XD

ps: stuur een foto van je met los haar

Ja, gewoon normaal.

```html
Dit ben ik met los haar op bed.

Ook ik

```

jouw haar is zoo mooi, k ben gewoon jaloers xD
maar ik vind je echt wel knap, en dat zeg ik echt niet om je n beetje op te beuren :grinning:

Je bent een knap meisje hoor
en je krullen zijn leuk :3