Mooi lichaam door één x in de week te sporten?

Paardrijden?

haha paardrijden door gewoon te zitten en af entoe wat met je benen te doen val je niet af hoor :grinning: geloof mij ik heb het 2 jaar gedaan ofz

@Apps, ik weet niet hoe jij paardrijdt maar paardrijden is véél meer dan gewoon wat zitten. ik zeg niet dat je afvalt door te gaan paardrijden, maar je benen en bovenarmen worden er wel degelijk steviger (en in mijn geval slanker) van!

Ik heb precies hetzelfde, ben nu ook gestopt met hockey :frowning_face:
Dus ben benieuwd!

Zumbaaaaa! Als je het fanatiek doet heeft het echt veel effect!

Haha, geloof mij. Ik doe het al 8 jaar.

Je kan ook alles op de fiets doen ipv openbaar vervoer en/of scooter, de trap nemen ipv de roltrap en/of lift en hardlopen in het park/bos. Scheelt weer in je portemonee :slightly_smiling_face: Of neem zoals YOURDREAM een baantje met intensief werk!! Alle beetjes helpen :wink:

je krijgt een platte buik van zwemmen, denk ik.

Gezond eten, elke dag wat situps doen en dan 1 keer echt zwaar trainen in de sportschool. Eventueel zoveel mogelijk fietsen tussendoor i.p.v het openbaar vervoer.

Body-pump is echt heel leuk, ik heb een keer een proefles gevolgd met m’n moeder & m’n vriendin, ik wil eigelijk doorgaan maar ik moet mezelf nog even laten inlichten over alles (:

Skaten!

Daar val je snel vanaf + het is heel leuk.

Je armen zullen er niet gauw gespierder op worden, maar benen, billen en ook een beetje buikspieren wel.

Ik zwem ook, en het is heel fijn! Je wordt er namelijk rustig van… Lekker baantjes trekken no stress! (: Bovendien kan je zelf bepalen welke dagen, en tijd je wilt. Fijn als je bijvoorbeeld altijd maar op de maandag gaat maar je kan een keer niet, dan kan je natuurlijk op andere dagen van de week gaan :wink:

Paardrijden heb ik vroeger met heel veel plezier gedaan, ben er afgegaan omdat ik geen goede leraar/lerares meer had. Maar als ik zo terug kijk ben ik er wel blij mee dat ik eraf ben gegaan want het kost ook heel veel tijd zeker als je na een tijdje over wilt stappen naar een eigen paard…
Nog een min-puntje; je krijgt er wel zware O-benen van xD

bodybalance!! Serieus! Werkt echt heel erg goed :slightly_smiling_face:
Dat is een combinatie van yoga, pilates, tai chi en meditatie. Ik weet niet of het iets voor je is hoor haha maar ik ben er wel echt veel meer door in vorm gekomen!

Je kan idd in de sportschool bodypumpen en in 't begin resultaat zien.
Maar na enige tijd is je lichaam daar aan gewend, dus zal je niet meer afvallen of strakker worden.
Mocht je tijd over houden dan kan je naast dat bodypumpen altijd cardio trainen of zelf hardlopen.
Dat heeft meer effect, maar is dus wel 2 keer in den week.