Mooi haar.

Hoi, :wink:
Ik had dus een topic geplaatst over gezond haar. Mijn haar is heel DOOD, echt niet normaal dood… dus wou ik wat tips om mijn haar gezonder te maken of gwn weer helemaal gezond. Ik heb een paar goede tips van jullie gekregen zoals: conditioner en haarmaskers etc. Maar het ding is… ik heb mijn haar echt vermoord de afgelopen 2 jaar… want ik heb het 7 x gebleekt en miljoen keer geveft en gesteilt. Dus mijn haar is zeg maar een dode woestijn. Mijn vraag was dus als ik conditioners en al die haarmaskers gebruikt & stop met steilen, wordt mijn haar dan ook gezond? want hoe kan je al iets dood is het weer tot leven brengen? Dood haar kan je toch niet meer herstellen?

Kapper?

Je kan ook het gedeelte dat dood is, er af knippen en dan je haar laten groeien! Want idd, dood haar kan niet meer herstellen.

Maar mijn haar is van tot mijn wortel dood. Dus alles is gwn dood :stuck_out_tongue: beetje moeilijk uit te leggen…

care&repair shampoo van andrélon? ‘speciaal ontwikkeld voor droog en beschadigd haar’…

Haarmasker gebruiken.

Je haar wat er nieuw bijgroeit zegmaar zal gezond zijn. Je dode haar gaat hoogstens er minder dood uitzien.

Het werkt toch niet als ik mijn haar laat groeien, want het is dood en dan blijft het er maar af vallen ofzo?

serums, olijfolie (heel weinig)
en een nachtje slapen met conditioner
en geen föhn en/ef stijltang gebruiken, als je je haar graag wilt stijlen zou ik de föhn gebruiken.

mijn haar was mooi tot ik die kutshampoo ging gebruiken :grinning_face_with_smiling_eyes:

moet ik die conditioner ook uitspoelen?

Niet als je het kort knipt en elke 6 weken weer laat knippen.

Je haar is sowieso dood.

Ik moet nu dus gwn 2 jaar wachten tot ik mijn eigen haar weer heb… Omdat die kut verf er eerst nog moet uitgroeien –

succes, als ik jou was, zou ik het eraf knippen dat lijkt zo ie zo gezonder.

succes, als ik jou was, zou ik het eraf knippen dat lijkt zo ie zo gezonder.

Alsnog is het dood, dus dat ik ook lelijk

dat het er broos uitziet betekend niet per definitie dat het dood is. alleen beschadigt
ik zou alleen de gespleten punten laten knippen. En de total repair lijn van loreal heeft voor mijn haar wonderen gedaan. dingen zoals olijfolie pindaolie en advocado doen het ook altijd goed

olijfolie, mayonaise, haarmaskers, sleep-in conditioners (andrelon nachtwonder?) serums, het maakt je haar niet meer levend, maar dan ziet het er minder dood uit. Ik heb t zelf ook veel gebleekt, en toen hebk meer dan de helft eraf moeten laten knippen :wink: wil je niet bang maken, maar je moet echt kappen met die troep.

of afknippen of gewoon zo laten. Btw, haar kan niet dood zijn, want het heeft nooit geleefd. anders zou het pijn doen als je erop bijt ofzo.