Mooi haar op school

Heyy!!
ik weet niet hoe ik eigenlijk mijn haar mooi kan houden opde fiets. Ik heb soort van curtain bangs en ik stijl mijn haar af en toe
Ik wildat mijn haar mooi blijft op school, dus dat het tijdens het fietsen niet door elkaar gaat zitten. Ik moet ong 20 minuutjes fietsen
iemand tips?!

echt curtain bangs op de fiets in model houden lijkt me lastig. ik doe m’n haar vast op de fiets.

Geen ervaring mee, maar ik zou een borstel in mijn kluisje leggen, zodat je voor de les nog even snel je haar kunt borstelen

Wat ik altijd doe, is mijn haar in een lage staart, capuchon op en gaan. En dan op school mn haar even uitkammen

1 like

Voor je de deur uit gaat wat spul in je haar doen zodat het niet pluizig wordt buiten. Ik gebruik zelf zo’n spuitje van Andrélon perfect krul met kokos geur omdat ik die lekker vind maar je hebt tig verschillende. Curtain bangs lijken me lastig inderdaad, ik wil dat zelf ook heel graag een keer proberen maar tot nu toe heb ik het nog niet aangedurfd omdat ik bang ben dat ik het niet in model kan houden.