mooi gelukt of?

geef je mening … ik heb eerst met online photsop gedaan en later nog ff kleine dingen met paint de normale die al op je com is …

VOOR :

http://i42.tinypic.com/20acq54.jpg

NA :

http://i44.tinypic.com/2mo8cue.jpg

Niet zo mooi…sorry x

Eh nou er zit alleen een rondje om je hoofd xD
Ben er zelf niet echt weg van

ps . ben een beginner eerste foto die ik bwerkt heb .
en niet alleen een rondje hoor…

ik ga dat in die spiegel nog een keer normaal maken dat er geen bomen zijn enzo . en die tanden denk wat witte en de lippen verder… zijn er ook nog tips maby??

Ontzettend amateuristisch…
Ik zou eerst meer oefenen, en misschien kun je dán een foto op girlscene zetten? Niet je eerste foto, als iedereen dat zou doen zou het wel een verneukt forum worden zeg…

-

Oja; misschien kan je beter eerst leren hoe je de foto om moet draaien:P

echt he hahahah

hahaha

ohja dom van me xD dat draaien lukt me nog wel… maar ik vraag tips wat ik beter kan doen… mag er ook iemand met een positief bericht?? :anguished:?

geheheh :’)

't Is gewoon vervelend dat iedereen denkt foto’s te kunnen bewerken, en meteen alles wat ze maken op 't forum gooien, terwijl je zelf al aangeeft dat 't niet echt heel goed is omdat je er nog van alles aan wil veranderen. Waarom doe je dat dan niet eerst, maar vraag je meteen om tips? Ik bedoel, als je een beetje rondkijkt naar mensen die het wel kunnen, moet je zelf toch ook wel bedenken dat dit gewoon niet erg eh, overweldigend is.

Eeehm, ze heeft helemaal niet gezegt dat ze denkt dat ze goed foto´s kan bewerken! En hoezo mag ze niet om tips vragen? Als ze dat niet doet, wordt ze misschien nooit beter! x

sorry hoor maar dit kan m’n oma nog wel.

zo man hoe doe je dat
jij hebt echt een mooie techniek
ben je van jezelf zo professioneel?
ik geloof er niks van te mooi gewoon!

ik zei juist dat ze zelf al aangaf dat het niet zo goed was.

en dat valt te merken, dat ze gewoon slecht is :’)

?

Ok wat ik ervan vind :
Het bewerkte ziet er erg bewerkt uit en die kader is gewoon lelijk.