mooi aankomen?

Hoi meiden,

Ik ben 21 jaar, zit op de dansacademie en heb een vrij atletisch lichaam, maar sinds ik een half jaar geleden pfeiffer kreeg, ben ik afgevallen. De pfeiffer is nu weg maar heb nog steeds ondergewicht. Ik woog voor de pfeiffer 48 kilo (ik ben 1,58 lang), dat was nog net gezond. Tijdens de pfeiffer 45 kilo. Nu weeg ik 47. Mijn ideale gewicht zou 51 zijn, maar ik heb nog nooit meer dan 48 gewogen. Ik dans elke dag en het is moeilijk om aan te komen, want ik dans alles wat ik eet er meteen vanaf!!! Ik wil graag naar een wat vrouwelijker en gezonder figuur van ongeveer 51 kilo.

Nu is wel mijn vraag: als ik aankom, in vet, niet in spiermassa, waar gaat het vet als eerste naartoe??? Ik zou meer vet op mijn billen en borsten en heupen willen. Mijn benen zien er al gezond uit, mijn taille en platte buik wil ik behouden. En ik wil geen onderkin! Kan dit?

Ik ben nooit dik geweest en heb mijn leven lang al ongeveer dit figuur, dus ik heb geen idee :slightly_smiling_face:

Dat vraag ik me eigenlijk ook best vaak af eigenlijk. Je kan niet afvallen op 1 gedeelte (bijvoorbeeld je benen) toch, dus kan dat dan wel bij aankomen. :")

Volgens mij verschilt het per persoon waar je als eerst/het meest aankomt. Bij sommige mensen is dit de buik, bij anderen de benen en weer bij anderen de billen.

verschilt van persoon tot persoon denk ik… als ik wat aankom merk ik dat aan mijn buik.

Idd verschilt van persoon tot persoon, de 1ne persoon heeft meer vetcellen bv.in de taille regio dan de andere. Volgens mij is dit ook genetisch, kijk naar je moeder zou ik zeggen.

het zal eerst misschien op een plek zichtbaar zijn, maar je lijf verdeelt dit later! dus misschien krijg je eerst meer wat vet op je buik, maar na een tijdje verdeelt dit.

Ik moet ongeveer 7 kilo aankomen en ben ook echt heel nieuwsgierig waar dit allemaal naar toe zou zijn

Verschilt van persoon tot persoon waar vet ‘als eerst naar toe gaat’. Je zou misschien kunnen proberen aan te komen in vet en dan plaatselijk proberen vet te verbanden. Dus als je bijvoorbeeld je buik strak wilt houden, dan probeer je het daar plaatselijk te verbranden met bijvoorbeeld buikspieroefeningen.

Maaarr zo heel zwart op wit werkt dat allemaal niet haha. Wie weet heb je ‘geluk’ en gaat het bij jou wel als eerste naar je billen en heupen… :slightly_smiling_face:

Sorry ik kan je niet goed helpen denk ik, ik heb hier zelf nog nooit problemen mee gehad. Maar het lijkt me dat als je 51 kilo weegt dat je echt niet gelijk een onderkin hebt! Dat is echt geen ongezond en/of zwaar gewicht.
En ik denk dat het verder bij iedereen verschilt waar het vet er als eerste aankomt, daar zal je voor de rest niet zo veel invloed op hebben.

zo zie ik er nu uit
http://24.media.tumblr.com/1d7ba046a79e4f408c946405692799ec/tumblr_mv9zocVJDJ1s2ndcno1_500.jpg

Je hebt mooie vrouwelijke vormen! Ik denk dat als je iets aankomt je niet ‘lelijk’ zult aankomen! Geweldige bikini trouwens!

Jij hebt echt een mooi figuur maar een paar kilootjes meer zouden je idd nog knapper maken. Probeer elke keer dat je eet wat meer te eten dan je anders zou eten. Dan zal je wel wat bijkomen, kom je niet bij dan eet je nog te weinig en moet je dus nog wat meer eten.