moodnailpolish?

hee (:

ik heb nergens een topic hierover kunnen vinden, dus als er al zo’n topic bestaat, mag deze verwijderd worden!

Ik wil heel graag moodnailpolish, maar die van de claire’s zijn nog niet in nederland, en ik kan ze ook nergens online vinden. Ik mag niet op ebay bestellen, en verder kan ik ze online dus niet vinden… :frowning_face:

iemand een idee waar ik ze online of gewoon kan kopen? alvast bedankt!

Ik heb geeeen idee. Hier hadden we ooit een claires, maar die is nu ineens pleite.

ik heb ook op internet al gezocht naar merken die ze verkochten, maar die kon ik dus neit vinden :frowning_face:
maar toch bedankt xD

Ja, hier op GS stond eerst dat ze naar Nederland zouden komen, maar ik heb ze nog nergens gevonden :astonished:.
Verder kun je ze volgens mij alleen op ebay kopen, verder nergens >.<.

In dat artikel op Girlscene stond dat ze volgens mij in november/december in de claires in nederland kwamen. Dus je kunt ook gewoon even wachten. : )

ja, alleen als je daar de reacties leest, zie je ook een paar mensen die zeggen dat hij er juist niet komt, en ik weet nu dus niet of dat wel of neit waar is (;

en er stond eerst ook een nog ouder artikel dat je ze op een site kon kopen, iets van

www.perfectformulas.com
ofzo, maar daar kan ik ze dus niet vinden?

Ik kan ze ook niet op Ebay vinden.

Jullie wel?

ja ik wel xD maar ik mag daar dus neit bestellen :frowning_face:

Ik had ergens een site gevonden, maar daar was het ¤8 en kwamen er ook nog vet veel verzendkosten bij omdat het uit Amerika moet komen :frowning_face: Ik heb nu kennissen in Azië even aangespoord om ze daarzo te zoeken :stuck_out_tongue:

weet je de site nog?

upp :'3

Hier is een link via ebay , het kost (incl verzenden want dat is gratis) 10,77 euro. Ik moet alleen mijn ouders nog even overtuigen xD: http://cgi.ebay.nl/Claire…ain_0&hash=item563f805b78

eBay!

Op ebay.com staan ze :stuck_out_tongue_winking_eye: klikkerdeklik!

ja… ik moet ze ff proberen te overtuigen xD
iig bedankt!

up

again xD

blabla

ik heb er 5 (:

Waar heb je ze vandaan dan? Ebay?

Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord ofzo. Ik had toen ik klein was wel zo’n moodring x]. Maar ik denk dat je hier inderdaad het beste (en het goedkoopst) via ebay aan kunt komen.