Moodmap voor school! Tips*tricks??

Heeuuj,

Ik moet voor school een moodmap maken, (lijkt op een collage) Het moet gaan over de ultieme slaapkamer. Met de kleuren waar je van houd enz. Moet je dus een soort collage maken. Dat kan van stofjes, papier tekenen internet alles!

Mijn vraag was of er mensen waren die leuke tips en tricks hebben vppr de moodmap. Bijv: De meubels die erin komen te staan, of de kleuren van leuke items. Gewoon zoals je je een slaapkamer ziet.

Ik heb de twee themas gekozen: Romantisch, warm en gezellig.

Als ik aan warm denk, denk ik ook aan rood, en zacht xD Hebben jullie tips?? :grinning:

Dankuuuuu

Maybe. Bij warm en gezellig denk ik aan rood:p. Maar om nou alles rood te doen misschien combineren met kleuren die er bij passen.Ik dacht aan als je nou eens de kleurencirkel ziet en dan de warme kleuren. Dus rood,oranje,bruin enz.?
Misschien heb je hier wat aan xD En met eht opplakken is het misschien leuk om een soort kamer te maken en daar dan meubels in te plakken dus dat je een soort ja kamer creeert. en dan vanuit een perspectief in die kamer kijkt
oh ik kan slecht uitleggen xd hopelijk heb je hier wat aan

Dankjewel! Elke tip is nuttig :wink: ik zal eens kijken. Tnhaannxx XX peggy

Als je graag rood en dat soort kleuren wilt gebruiken vind ik het altijd heel mooi omdat te combineren met heel donker hout en crème wit, misschien. Want anders lijkt het misschien of je kamer heel klein is.
En dan de muren die helemaal vol zijn met boeken (zo’n donkere boekenkast tot aan het plafond) met van die geniale schuiftrappetjes aan de kast zodat je bij de bovenste boeken kan.

Oké, hier heb je waarschijnlijk niet zo heel veel aan, maar ik houd eigenlijk niet van rood/oranje/geel in slaapkamers en zou zelf eerder gaan voor pastelroze/pastelgroen met wit en donker hout.
Succes ermee in ieder geval!

op ikea.be/ruimtemaker
kun je een digitale kamer maken, misschien helpt dat voor inspiratie?
& het topic ‘Show je slaapkamer’ kan je misschien ook helpen ;p
xx

Dakjewel allebij!! Ik hoor dat ,FantasiesUnwind, je veel verstand hetbt van kleuren combineren! Ik heb het eens bekijken en het staat allemal kei gaaf bij elkaar!

En ik ga nu eens kijken naar de site ne het forum!!!

Dankjeeweel!! XX P

Laat je het eindresultaat een keertje zien? Lijkt me wel leuk om te zien… :laughing:

doe ik zkr!!

Schiet dan nog niet zo op met je moodmap, of wel? :laughing:

Ow jawel
Maar je mag nie verder met opdracht om dat de mevrouw. Dus ziek is -.-

bij warm en gezellig denk ik meer aan hazelnoot/chocoladebruin met beige en pastelkleuren. Bij romantisch zo’n hemelbed, KAARSJES!! x’d, indd veel rood, en iets meer donkere kleuren, maar vooral warme kleuren.

sorry, niet dat je hier veel aan hebt, zie het maar als een up (:

Liefs.! xx

Tuurlijk heb ik daar wat aan. Dankjewell!!

ga gewoon tijdschriften doorbladeren en knip uit wat volgens jou bij die themas past

je komt echt duizenden dingen tegen als je dat een paar uur doet:)

dankje :slightly_smiling_face:

het gaat er toch om wat JIJ heel mooi vind of niet?

hema en ikea heeft op de site een heleboel leuke items staan, en kwantum enzo ook wel. voor als je het met paint wil doen. voor de rest gewoon alles wat je nodig hebt, dus niet alleen banken en stoelen, maar ook lampjes, tapijt, behand, verf, tafeltjes, bureau, van alles.

kijk in een ikea gidsje als je die thuis hebt, of print dingen van ikea.nl !!
succes

ooooooh wat een leuke opdracht :grinning: ik wou dat wij dat soort opdrachten kregen, damn. maargoed, al het bovenstaande. succes (:

Ga opzoek naar stofjes winkels kijk welke kleuren en printen jou bevallen.
Kijk in de ikea gids als je die hebt knip plaatjes van meubels uit.
Zoek in winkel woon tijdschriften. maak foto’s van bijvoorbeeld eenvriendin haar kamer die jij zo ontzettend leukvind., Haal bij de praxis gamma en qwantum behang stukjes. Verzin iets waar jij een goed gevoel bij hebt.

dnkjewell allemaal!