Moodboard !

Hee, wie heeft er wel eens een moodboard gemaakt?
Heb je foto’s? Laat ze hier zien!
(Het is zo inspirerend)
x.

Voor de mensen die niet weten wat een moodboard is, hier een voorbeeld:
http://www.zerofive.nl/afstuderen/assets/img/moodboard.jpg
(Het is niet zo’n mooi voorbeeld, maar oké)
x.

Ben er met eentje bezig voor me kamer (kan hem dus niet laten zien)
Upje! :relieved:

Ik had een over mezelf gemaakt voor school.

Ja, voor school. Een moodboard over een ijsje…

Leuk idee.
Zal ik ook een keer gaan maken als ik tijd en zin heb!

heb er 1 gemaakt over mezelf. 1 over mijn slaapkamer en 1 over de landelijke stijl in huis

vaak genoeg, ik wil later de dising of binnenhuis styliste die richting op ik ben 13, en ik maak al heel vaak uit allemaal (heeel veel) tijdschriften van home dingen

Niet echt een moodboard, maar wel een stijlboek. Dus eigenlijk toch weer wel moodboards. :wink: Maar dan met een andere naam.

nog nooit gemaakt, zou het in de toekomst wel eens willen doen voor als ik op kamers ga ofso.

ik heb er heel veel moeten maken, maar helaas liggen die allemaal op school. als ik volgende week weer op school ben en ik heb tijd maak ik er foto;s van. :slightly_smiling_face:

ik moest er een maken voor handel&administratie.
maar die hangt nu aan de bord op school. Dus kan ik even geen foto maken.

Echt leuk, wil dat ook een x voor school doen, maar wij hebbe altijd hele saaie opdrachten! Heeft iemand foto’s?
x,

nog nooit gedaan , maar het lijkt me wel leuk om dat een keer te doen. ;]

Ik zeg: Wat houd je tegen? ; )
x.

Heb er een voor school moeten maken over Japan… Moest voor een reisorganisatie ofzo… kan er dus geen foto’s meer van maken :’)
Was wel heel leuk om te doen =]

Heeft echt niemand foto’s ?
x.

ugh, ik ben de tel kwijt geraakt met hoeveel ik er heb gemaakt, ze staan vast nog wel ergens op m’n hardeschijf…
Ben te lui om te gaan zoeken.

ja, is goed. ik maak morgen of vandaag wel ff foto’s :wink: maar ik ben pas net begonnen. heb er nu 3.

Heb je al foto´s ?
x.