moodboard

ik moet voor school een moodboard maken over 2 kwaliteiten 2 vervormingen en 1 interesse
bij mij gaat het over creatief muzikaal vergeetachtig overgevoelig en dansen maar ik weet eigenlijk niet echt wat ik er op moet plakken wil iemand mij helpen mss dankje

Mijn zus moest dit ook. Ze had gewoon allemaal plaatjes uit tijdschriften enzo, en woorden met grote letters uit tijdschriften, enz… Misschien even wat plaatjes op weheartit zoeken voor inspiratie?

Plaatjes van muziekNoten >? of instumenten. - koptelefoon. - DansPlaatjes.

dat zijn zijn goede ideeen maar het moet meer als aleen plaatjes zijn en daar zit ik vast

Gedachten en quotes/spreuken/gezegden noteren kan er ook bij?
Of stukjes stof met bepaalde prints

Gewoon niet lastig doen en dansende of zingende mensen uitknippen, en dat soort dingetjes dat ermee te maken heeft.

ik ben niet diegene die lastig wilt doen de moeilijkdoeners zijn de leerkrachten want ik mag niet zomaar wa prentjes uitknippen het moet meer zijn dan dat en alle punten die ik nu voor da vak krijg tellen mee tot het 6de jaar dus ik wil wel goede punten e

Aan welke kleuren denk je bij dat onderwerp?
Koude of warme kleuren? Je kunt bijv. alleen warme kleuren gebruiken.

ik heb als achtergrond een overgang van roid naarpaars en dan naar blauw dus da gaan wel de kleuren zijn die ik het meest gebruik maar zo een paar dingen die een anderre kleur hebben is ook wel leuk