Monstertruck rijd publiek in?!

Wow, zag net het filmpje en ben gewoon in shock…

Afschuwelijk. 3 doden :frowning_face:
En dan van die achterlijke mensen die er zogenaamd lollige dingen over plaatsen op twitter. Schaam je!

Verschrikkelijk… Ook dat de organisatie dacht dat de bescherming wel voldoende was.

Ze stonden er echt veel te dicht op.

Vreselijk wat er gebeurd is…

Ja joh, hoe verzin je het om dat op zo’n manier te organiseren…
Dat kan nooit veilig zijn natuurlijk als je van die afstand er bij staat en dan nog al die kindjes vooraan ook.
Bah :frowning_face:
Vraag me toch wel af wat er nou mis ging met de gene die de monstertruck bestuurde…

Vreselijk…

dit ook, ik zou het niet eens durven tbh

haaksbergen ligt hier vlakbij…

Vind het zo’n nare gedachte ook dat men meestal de kinderen vooraan zet zodat ze het beter kunnen zien, en dan gebeurt zoiets…
Vind trouwens ook dat die kring mensen die om het evenement stonden veeeeel te dicht op het gebeuren stonden, daar moest echt veel meer afstand tussen zitten.

Ze stonden echt veel te dichtbij. Normaal is dat toch ook in zo’n hal/stadion? Echt verschrikkelijk dit.

Echt erg… Ik las ook ergens dat het gas van de monstertruck bleef haken.
Want op filmpjes hoor je ook dat als de monstertruck al in het publiek staat hij gas blijft geven…

Dit wist ik nog niet, ik vroeg me al de hele tijd af hoe het nou kwam.
Heftig zeg jeetje, die man achter het stuur zal ook wel flink geschrokken zijn.
Hij heeft nu een paar doden en gewonden op zijn geweten…

Mijn neefjes waren ook bij zo’n monsterjam, gelukkig niet waar dit is gebeurd!
Schrok heel erg en had meteen mijn tante geappt.

Vreselijk dat zoiets is gebeurd.

Ik woon daar dus. Jemig. Nog geen 40 minuten geleden stonden we daar, en mijn ouders zeiden nog: niet te dichtbij, stel je voor dat er wat mis gaat.

Toen ik even later 5 ambulances langs zag rijden wist ik al dat er iets helemaal mis was. Ik stond er toen met mijn vader en het was echt… ontzettend raar gewoon. Ik was ook even bang dat de vriend van mijn zusje daar misschien stond, maar gelukkig was dat niet het geval. Mijn zusje werkte ook vlakbij dus daar ben ik maar gelijk heen gegaan. Terwijl de trauma-helicopters over bleven vliegen. Daar stond een jongen met een bebloede arm, wiens vriend mee was genomen door een helicopter. Ik ben toen maar gelijk naar huis gegaan, want ik werd een beetje misselijk van de situatie.

En tja, het was ook onveilig. Maar dit evenement wordt al jaren zo gehouden hier… dan verwacht je ook niet dat het gelijk zó erg mis gaat. Iedereen hier in dit dorp kent wel iemand die er bij betrokken was. Pffff.

Jeetje, wat dichtbij komt het dan inderdaad zeg!
Vervelend ook dat je hebt moeten zien hoe mensen er gewond bij liepen, bah :frowning_face:

Dit, ik was verbaasd dat het terrein zo klein was en dat ze niet wat meer ‘bescherming’ hadden.