monstertjes

oke dit is misschien een hele domme vraag.

maar hoe kom je aan van die monstertjes van producten.
ik weet dat je ze soms ergens bij krijgt.

maar kun je dat ook gewoon in de winkel vragen of ze van die monstertjes hebben.

x

je kan vragen als jij bijv. een luchtje wil of je eerst een tester mag, omdat het een cadeautje is. zodat die persoon eesrt even kan ruiken. dus gewoon vragen (:

je kan ook gewoon naar drogist gaan ( deed ik vroeger altijd! xD) en dan zei ik; ik doe voor school een onderzoek, heeft u misschien ook nog testertjes voor mij? hielp altijd heel goed! ghehe

Wahahahaha x’D

^haha
verder is mijn moeder lid van de douglas, dan krijg je soms ook bonnetje om gratis testers te halen :slightly_smiling_face: Enn je kan gewoon veel luchtjes kopen dan krijg je er bij de Douglas ook een tester bij xD

Haha ja je kan het gewoon bij de drogist of parfumerie vragen.
En als je lid bent van douglas krijg je inderdaad van die bonnetjes. En telkens als je daar wat koopt krijg je van die testers :grinning:

Als je op Google zoekt naar “gratis” kom je op verzamelwebsites waarop je ook allemaal gratis proefjes enzo kan bestellen :grinning:

In tijdschriften zitten er soms ook wel monstertjes bij van shampoo :wink:

Als je iets heel lang laat liggen gaat het leven en wordt het vanzelf een monstertje. Echt waar!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Gewoon vragen!
en die hierboven is best lame xD