moneymilionair

hee allemaal,
ben een site tegen gekomen waar je punten kan verdienen die omgerekend worden in geld
door alleen maar mailtjes te lezen, enquetes in te vullen en krijg je dan telkens 1,25 voor.
best mooi meegenomen toch als je dat elke keer doet?

ik ben zelf ook niet lang lid en heb nu iets in euro ofso
nouja voor de mensen die lid willen worden
hier de link:

http://www.moneymiljonair.nl/?u=835181&c=nl&rt=2

xxx :kissing:

Geloof je dit echt?

nope geloof ik niet

Het is wel echt, ik heb het ook gedaan. Ik heb 12,50 gestort gekregen, echt. Alleen duurde het heel, héél lang om bij elkaar te sparen. Dus ik zou het niet doen.

geloof het wel, maar het duurt heel lang en je krijgt veel ‘spam’ geloof ik.

ik heb met wuzzon al zo’n ¤150 verdiend =D

Het is waar. Maar je krijgt 1 cent voor een mail als je dan klikt op de advertentie. Maar wanneer jij klikt op haar link krijgt ze geld, en als je je dan ook nog aanmeld op die link krijgt ze 1,25 ofzo.

Dus dit valt dik onder reclame. Slotje erop

Wuzzon ? wat kan je daar dan allemaal mee ?

Wat is dat dan weer:P?

Tell me your secret. Ik wil geeeeld haha.

Ik heb gelezen en dat lijkt me wel wat:Dhaha.
Vind ik altijd wel leuk!

ik vind het zo’n gekke manier om geld te verdienen. maar is dit niet zegmaar reclame?

op wuzzon kun je een eigen ‘shop’ openen en animated wallpapers, wallpapers, ringtones erin zetten, zelf maken of gewoon van internet halen, en die kun je dan voor max. ¤1.50 verkopen =) (je krijgt dan wel bijv. 0,25 maar als je veel verkoopt dan gaat het echt snel zoals bij mij haha)

mensen, voor zover ik weet is het echt.
en ik heb al veel vrienden gesproken die ook al geld hebben gestort, maar duurt wel idd lang…
maar daar heb ik het wel voor over:p

Ik heb het ook aangemaakt. Hoeveel ringtones heb jij al wel niet gemaakt dan:O?

uhm, even kijken hoor :stuck_out_tongue:

maar weetje, volgens mij ben ik een uitzondering. want de rest is pas een keer uitbetaald ofzo (¤10)
ik al 509 dingen verkocht xD
dat is… 9x uitbetaald. bijna 10x en ik heb nog een keer ¤50 gewonnen :grinning:

Waar kan je iets uploaden:P? Ik snap er niks van haha

log in > klik op ‘my shop’ > klik op ‘shop items’ > dan staat er een balkje met ‘toevoegen: ringtone, wallpaper, animated wallpaper, telfort producten’

dan klik je bv. op ringtone, en dan kom je in het upload menu en kun je prijs etc. bepalen :slightly_smiling_face:

moneymiljonair is wel echt hoor. je krijgt e-mails met reclame en dan moet je op een link in de e-mail klikken als ‘bewijs’ dat je hem gezien hebt. die bedrijven waarvoor moneymiljonair reclame maakt, betalen moneymiljonair daarvoor, en van dat geld betalen ze dus mensen uit.

ik heb nu iets van 6 euro na een paar maanden.
log elke dag ook even in voor de puzzel en de bingo maar daar heb ik nog geen geld mee verdient :'D.

Ja het is dus niet de bedoeling dat je reclame voor jezelf maakt.
Ik had mijn moneymiljonair ook eens in mijn onderschrift en dat was ook niet de bedoeling o.O
Zo kan ik ook geld verdienen!

Trouwens, het is wel echt. heb al 3miljoen uit laten betalen, maw: 12.50x3 euro :grinning:

Reclame, niet nodig.