Mondwater

Hee allemaal! Ik heb geen apart topic hierover kunnen vinden dus vandaar dit topic. Als er al een algemene is dan mag hier uiteraard een slotje op.

Ik wil heel graag een mondwater gaan proberen maar ik heb totaal geen verstand op dat gebied. Ik heb het één en ander gelezen en kwam uit op Listerine Mondwater en op Meridol.
Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft? En of het aan te raden is?

Listerine is eeh… best heftig :cold_sweat:
Inderdaad zo’n explosie in je mond zoals de reclame aan doet

Ik heb gehoord dat je in elk geval geen troep moet gebruiken omdat dat voor rare verkleuringen kan zorgen, ik gebruik altijd Listerine en ben er wel tevreden over!

Dat heb ik ook weleens gehoord inderdaad. Misschien aan je tandarts vragen wat het beste is?

Ik gebruik zelf altijd mondwater, vroeger had ik lictoren maar ik kreeg hier problemen mee omdat het te sterk was (wanden van mn wangen gingen kapot en mijn tandvlees werd heel gevoelig en bloedde snel) ik neem tegenwoordig mondwater die de tandarts mij heeft aangeraden. verder zei hij dat mondwater zonder (of met een hele lage percentage) alcohol beter is.

ik gebruik nu deze (te koop bij de farmacie of tandarts)

http://imagenes.farmaciavence.com/0995.jpg

Mijn tandarts zegt dat je mondwater zonder alcohol moet gebruiken, dus ik zou in ieder geval naar de ingrediënten kijken.

In ieder geval eentje zonder alcohol nemen. Ga je het voor bepaalde klachten gebruiken? Want de een is dan weer tegen tandsteen, ander met extra fluor. Je hebt ook multifuntionele en meestal neem ik die als ik het gebruik.