mondeling, help

ik heb direct mondeling engel, en ik vind t echt super spannend, iemand tips?x :slightly_smiling_face:

upke

Uhm, rustig en duidelijk praten.

praat engels.
mn vriend ging per ongeluk nederlands praten, kreeg allemaal strafpunten.

voor de rest: veel succes!

Ik heb hem morgen en ben zelf ook op zoek naar tips hihi upje dus en succes!

Als je het even niet meer weet, zeg dat dan in het engels! dus: i dont know how to say that of iets dergelijks. Als je nederlands praat dan word je daarop afgerekend!

ik heb hem ook morgen! heb over 45 minuten mijn mondeling Nederlands. Succes!

Als je een woord in het engels niet weet, probeer het dan te beschrijven.

ik moest 20min van tevoren komen naar die mondeling omdat je enkele opdrachten tegen elkaar moest praten,
maar
ik was het vergeten,
gelukkig kregen we nog 10min de tijd :slightly_smiling_face:

geen shit zeggen

ik heb m morgen ook, maar ik zou echt geen tips weten. Gewoon goed de samenvattingen lezen van de boeken waar het over gaat (bij ons gaat het om literatuur, ik weet niet of dat anders is op andere scholen) en dan komt het wel goed.

ik heb hem ook morgen wij moeten 3 artikelen uit ons lesboek halen en daar moeten we volgens mij over gaan vertellen

ik moet zometeen een presentatie houden in het engels en ik mag er geen blaadjes bijhouden dus dat wordt eng

-

je moet maar denken: nu even doorzetten, dadelijk is het voorbij

engelse muziek luisteren in afwachting ;p

Als je een woord niet weet, beschrijven inderdaad of zeggen dat je niet weet hoe je dat in het engels zegt… misschien geeft de leraar dan wel een hint of zo (was bij ons wel zo).

Dat deed ik ook, en heel hard meezingen. :stuck_out_tongue:

ahh het is bijna zover:saai: