Mondeling Engels

ik heb morgen een mondeling engels (en ja, ik ben geen planner en dat weet ik) en ik die mondeling moeten we een debat voeren, op deze stelling:

Boys are more criminal than girls

Ik heb vijf voor en vijf tegenargumenten nodig, kan iemand iets voor mij bedenken?

Riiight… Dan ben je gewoon een beetje dom geweest idd.
Normaal ben ik echt enorm behulpzaam, in sommige gevallen maak ik echter uitzonderingen…

helaas had ik gister en eergister geen tijd, als ik vrijdag te horen krijg wat ik moet maken, tja.

In ieder geval moet het geen then maar than zijn

haha het is echt wel then hoor…

nee then is bij een tijdsbepaling en than is bij een vergelijking en aangezien dit een vergelijking is…

Het is zeker than. Ik zit op het tto.

En hetis criminal, niet criminals.

maar voor is: de gevangenissen zitten allemaal bijna vol met mannen en niet met vrouwen. En jongens halen vaak kattekwaad uit en meisjes niet egt.

Toch! Daar twijfelde ik over :stuck_out_tongue: (ik ben echt slecht in engels)

Voor: Jongens doen vaker gewelddadige spelletjes dan meisjes en zijn daardoor soms agressiever?

jongens worden eerder dronken en gebruiken vaker drugs dan meisjes, waardoor ze op het criminele pad gaan??
haha weet ik veel miss heb je er iets aan xd

Tegen : Jongens en meisjes hebben de zelfde kan om op het criminele pad te komen…?

Het is geen stelling, het is een feit :grinning_face_with_smiling_eyes:
Er is genoeg onderzoek naar gedaan en daaruit is gebleken dat jongens delinquenter zijn dan meisjes! Maargoed hier heb je niks aan…
Als voor-argument zou je misschien kunnen zeggen dat jongens groepsdruk anders ervaren dan meisjes; jongens willen vaak stoer doen, wat kan leiden tot crimineel gedrag. In tegenstelling tot meisjes die bijvoorbeeld proberen af te vallen door groepsdruk. Als je even zoekt op google denk ik dat je genoeg kan vinden over waarom jongens delinquenter zijn dan meisjes! Succes.

haha bedankt voor jullie hulp

Jongens zijn meer invloedbaar (willen snel ‘stoer’) zijn.
Hoe vaak hoor je bij bijv. ‘opsporing blabla’ dat er een vrouw iemand heeft vermoord, bijna nooit toch?

heeft iemand nog tegenargumenten?
ik ben klaar namelijk met de voorargumenten.

dus, kunnen alle slimme mensen zich melden?