Mond ver open met zoenen.

Het gaat echt super tussen ons en we zijn alweer een tijdje samen. De eerste paar keer zoenen waren echt lief, rustig en dus niet de mond zo wagenwijd los. Nu voelt hij (en ik natuurlijk ook) zich meer op zijn gemak en gaat het zoenen ook gemakkelijker. Nadeel dat hij nu zn mond echt ver los doet. :cold_sweat: Dit vind ik niet prettig, hoe maak ik dat hem duidelijk? Ik wil hem ook niet onzeker maken of hem het gevoel geven dat hij niet kan zoenen, want dat is absoluut niet waar!

Iemand tips voor dit meisje met een vriend die zn mond te ver opendoet :flushed:

Gewoon over praten, gewoon zeggen wat je fijn vind. Hoe wil je dat met seks gaan doen? Dan moet je er ook over praten.

Gewoon zeggen ‘ey doe je mond toch niet zo ver open’. Nee serieus, hoe zeg je zoiets? En woh seks daar zijn we nog lang niet aan toe.

^Een beetje subtiel zeggen dat je zijn manier van zoenen eerder fijner vond, dat je het liever wat rustiger en voorzichtiger wil doen ofzo

Dankje (:

Of je doet je mond zelf verder dicht, dan volgt hij vanzelf wel want anders zit ie als een zuignap op je en ik denk niet dat dat de bedoeling van hem is :stuck_out_tongue:

Ik ging helemaal stuk, zag het helemaal voor me :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar idd gewoon zelf je mond dichter houden?

Haha nou, ergens in mij lag ik ook helemaal dubbel, ik dacht echt van ‘woohh wat gebeurt er nu?!’ maar heb toch liever een kleinere zoen xd